شمانیوز
شما نیوز

تبریزی بالاخره گلزنی کرد!

گلزنی تبریزی در بازی تدارکاتی استقلال

تبریزی بالاخره گلزنی کرد!

به گزارش شمانیوز به نقل از ایلنا:  مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال در دیدار با تیم جوانان این باشگاه پس از هفته‌‎ها موفق به گلزنی شد.
تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۱۵ در مجموعه انقلاب آغاز شد و بازیکنانی که روز گذشته برابر سپاهان به میدان رفتند، در کلینیک باشگاه استقلال ریکاوری کردند و سایرین با حضور چند بازیکن از تیم جوانان ابتدا به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.


بازیکنان استقلال و تیم جوانان این باشگاه در بازی دوستانه با هم مصاف دادند. با تصمیم کادرفنی دو تیم، نیمه دوم این بازی ۲۰ دقیقه به طول انجامید و بازی با همان نتیجه ۳-۲ به سود تیم بزرگسالان پایان یافت. در نیمه دوم این بازی، زکریا مرادی و سجاد آقایی به جای امیرحسین کارگر و علی دشتی وارد زمین شدند.


برای تیم بزرگسالان استقلال در این دیدار مرتضی تبریزی و علی دشتی (دوبار) گلزنی کردند و حسین سنایی و علی بخشی هم برای تیم جوانان موفق به گلزنی شدند.


ترکیب تیم بزرگسالان استقلال: حسین پورحمیدی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، امیرحسین کارگر، رضا آذری، فرشید باقری، محمد بلبلی، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و علی دشتی


ترکیب تیم جوانان استقلال: سینا سرلک، سبحان ساکی، محمد رضایی، حسام طاهرخانی، مهدی تسلیمی، مبین زمان‌شعاع، علی بخشی، مرتضی حدادی، حسین سنایی، معین مرادی، امیرحسین لطف‌علی


* رضا عنایتی با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب، از نزدیک این تمرین را تماشا کرد و با آندره آ استراماچونی دیدار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied