شمانیوز
شما نیوز

دردسر چمن نقش جهان + عکس

محمدرضا حسینی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حداقل چهار هفته از میادین دور خواهد بود و این کار امیرقلعه نویی را در ادامه سخت تر می کند.

دردسر چمن نقش جهان + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، روز گذشته اگرچه سپاهان توانست با گل دقیقه ٩۵ امید نورافکن یک امتیاز از استقلال بگیرد و صدر جدول را همچنان به نام خودش بزند، ولی مصدومیت محمدرضا حسینی خبر بدی بود که حالا شرایط جسمانی او به دغدغه های سرمربی سپاهان اضافه خواهد کرد.


حسینی روز گذشته موفق شد سومین پاس گل فصلش را در دیدار برابر استقلال ثبت کند و در شرایطی که پس از عمل جراحی زانو در پنجره تابستانی رفته رفته به شرایط ایده آل نزدیک می شد، چند دقیقه پس از این گل بود که به دلیل کشیدگی همسترینگ جای خود را به رسول نویدکیا داد.


امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پایان بازی، با کلافگی از مصدومیت حسینی حرف زد و با ناامیدی تاکید کرد این مصدومیت هم مانند آسیب دیدگی مرتضی منصوری و ولادیمیر کومان به دلیل شرایط نامساعد چمن ورزشگاه نقش جهان است.


مرتضی منصوری مدافع راست سپاهان نیز در دیدار جام حذفی مقابل پیکان به دلیل سرخوردن روی چمن با مصدومیت مشابهی روبرو شده و در مقابل استقلال امیرقلعه نویی به ناچار از محمد مهدی زاده در پشت دفاع راست استفاده کرد.


به نظر می رسد آنطور که قلعه نویی می گوید ادامه بازی های سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بیشتر می تواند به ضرر این تیم باشد تا استفاده از شرایط میزبانی و کمک به سپاهانی ها.

 


چمن ورزشگاه نقش جهان در مهرماه سال ١٣٩۵ در فاز دوم مورد بهره برداری قرار گرفت ولی طی سه سال اخیر یعنی لیگ های شانزدهم، هفدهم، هجدهم و حالا لیگ نوزدهم هیچ وقت شرایط ایده آلی برخلاف ظاهرش نداشته است و بی خود نیست که امیر قلعه نویی از سه بازی خارج از خانه تیمش طی هفته های آینده استقبال می کند.


گفتنی است در دیدار روز گذشته سیاوش یزدانی مدافع سابق سپاهان نیز با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شد و جای خود را در دقایق پایانی به بازیکن دیگری داد تا مشخص شود آشنایی با شرایط چمن نقش جهان هم کمکی برای فرار بازیکنان از مصدومیت در این زمین ظاهراً هموار ولی خطرناک نمی کند.

 

مسئولان نگهداری چمن ورزشگاه نقش جهان مشکل اصلی زمین را به پیمانکار احداث کننده نسبت می دهند و نرسیدن آب ایستادگی در سطح چمن را دلیل سست بودن ریشه ها و سرخوردن بازیکنان عنوان می کنند. آنها می گویند دستگاهی که برای ترمیم چمن از آلمان خریداری کرده اند، به زودی وارد ایران می‌شود و نقش جهان برای میزبانی از بازی های آسیایی سپاهان هیچ مشکلی نخواهد داشت؛ ادعایی که البته زمان بهترین داور برای راستی آزمایی آن خواهد بود.

 

در پایان باید به این نکته نیز اشاره داشت که چمن نقش جهان در فصل تابستان شرایط بسیار بدی دارد و هر چه به فصل سرما نزدیک می شویم، سستی آن کمتر می شود؛ اما نکته قابل توجه تر اینکه هر چه از زمان احداث این چمن سپری می شود، کیفیت آن سال به سال پایین تر می آید و چاره ای هم برای حل این مشکل اندیشیده نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied