شمانیوز
شما نیوز

نظر عجیب بازیکن سابق یونایتد راجع به کت و شلوار ! + عکس

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد از فردی لیونگ‌برگ مربی موقت آرسنال به خاطر نپوشیدن کت و شلوار در زمان بازی تیمش انتقاد کرده و می‌گوید کت‌ و شلوار نشان می‌دهد یک مربی منظم و مغرور است.

نظر عجیب بازیکن سابق یونایتد راجع به کت و شلوار ! + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد در انتقادی عجیب از فردی لیونگ‌برگ، مربی موقت آرسنال که بعد از اخراج اونای امری، به صورت موقت جانشین او شده گفت لیونگ برگ به این دلیل که در اولین دیدار تیمش در روز یکشنبه با هدایت او، بدون پوشیدن کت و شلوار در کنار زمین حاضر شده نشان داده که گزینه مناسبی برای هدایت توپچی‌ها نیست.

 

 

آرسنال دیروز در اولین دیدار خود با هدایت لیونگ برگ به مصاف نوریچ رفت و با این تیم به تساوی 2-2 دست یافت. لیونگ برگ در این بازی با ژاکت طوسی که زیر آن پیراهنی آبی پوشیده شده بود در کنار زمین حضور داشت که گاهی روی آن کاپشن سورمه‌ای آرسنال را می‌پوشید. اسکولز در اظهارات عجیب خود مدعی است نپوشیدن کت و شلوار در اولین بازی نشان می‌دهد که لیونگ برگ گزینه مناسبی برای هدایت آرسنال نیست.

 

 

اسکولز در این باره گفت:" آدم انتظار دارد او برای اینکه نشان دهد به این پست جدیدش افتخار می‌کند با کت و شلوار در اولین بازی ظاهر شود. من معتقدم یک مربی در اولین بازی حتما باید پیراهن و کروات و کت و شلوار بپوشد تا نشان دهد منظم است. من معتقدم لیونگ برگ گزینه مناسبی برای هدایت آرسنال نیست".

 

اظهارات اسکولز وقتی عجیب‌تر می‌شود که به یاد داشته باشیم او زمانی که شخصا هدایت باشگاه اولدهام را به عهده گرفت در اولین بازی خود درست مثل لیونگ برگ با ژاکت و پیراهن کنار زمین حاضر شده بود.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied