شمانیوز
شما نیوز

تیم آرسنال مریض است !

رابرت پیرس، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که تیم آرسنال از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیست.

تیم آرسنال مریض است !

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ آرسنال دیروز مقابل نوریچ قعرنشین متوقف شد تا نتایج ضعیف این تیم لندنی بعد از اونای امری نیز ادامه داشته باشد. توپچی ها دیگر آن تیم مدعی سال های گذشته نیستند و این موضوع باعث نا امیدی هواداران این تیم شده است. مسئولان آرسنال بعد از اخراج اونای امری، لیونبرگ را موقتا جانشین او کرده اند و امیدوار هستند که این تغییر منجر به تحول در شرایط تیم شان شود.

رابرت پیرس، ستاره فرانسوی سال های قبل آرسنال، مصاحبه ای درباره شرایط این تیم انجام داده است. او در این باره گفت: " بازی با نوریچ بسیار سخت، پیچیده و البته پر تنش بود. به طور کلی فکر می کنم که آرسنال مریض است. لیونبرگ یا هر مربی دیگری باید دارویی برای این بیماری پیدا کنند. در مورد آرسنال باید صبور بود اما این اتفاق از ابتدای فصل نیز رخ داده است. آرسنال ضعف های زیادی دارد و از آرامش کامل نیز برخوردار نیست. همچنین اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری نیز از بین رفته است."

21

پیرس در ادامه گفت: " به نظر من آرسنال از لحاظ هجومی خوب عمل کرده اما در خط دفاعی این طور نبوده و فردی قطعا بیشتر به این موضوع آگاه است. او در کنار افرادی مثل مرته ساکر باید کارهای زیادی برای بهبود وضعیت دفاعی تیم انجام دهند."

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied