شمانیوز
شما نیوز

کاسیمیرو مشکل جدید زیدان

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی های حساس این تیم مقابل والنسیا و بارسلونا خطر محرومیت را حس می کند؛ موضوعی که باعث نگرانی زیدان شده است.

کاسیمیرو مشکل جدید زیدان

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، کارت های زردی که کاسمیرو در این فصل دریافت کرده باعث شده که او در آستانه دیدارهای حساس رئال مادرید مقابل والنسیا و بارسلونا، در خطر محرومیت قرار بگیرد. لوس بلانکوس در بازی بعدی خود به مصاف اسپانیول خواهد رفت؛ دیداری که می توانست یک گزینه مناسب برای محرومیت کاسمیرو باشد اما این هافبک برزیلی در برابر آلاوس کارت زردی دریافت نکرد تا همچنان خطر محرومیت را حس کند.

 

اگر زیدان کاسمیرو را در بازی برابر اسپانیول روی نیمکت بنشاند، مجبور خواهد بود که در استادیوم مستایا از این بازیکن استفاده کند. این در حالی است که رئال سه روز بعد از بازی مقابل والنسیا در نیوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

 

 

 

 

کاسمیرو در این فصل 19 بار در ترکیب اصلی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان حضور داشته است و به طور کلی یکی از کلیدی ترین بازیکنان زیدان به حساب می آید. برزیلی همیشه در ترکیب اصلی حضور دارد و زیدان نیز نمی داند که بدون او چه کند. با این وجود سرمربی فرانسوی رئال باید دقایق بازی کاسمیرو را مدیریت کند تا این بازیکن در نیوکمپ و مستایا حاضر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied