شمانیوز
شما نیوز

آشنایی با حریف دسته دویی پرسپولیس

شاگردان مهدی پاشازاده باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس در بندر ماهشهر بروند.

آشنایی با حریف دسته دویی پرسپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دقایقی قبل برگزار شد و در نهایت تیم های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس باید در برابر هم قرار بگیرند و این دیدار در بندر ماهشهر برگزار می شود تا پرسپولیس دومین بازی خود در خوزستان را برگزار کند.

شهرداری ماهشهر فصل قبل در نهایت از لیگ یک سقوط کرد و این فصل در مسابقات لیگ دو حاضر است، این تیم که خرج زیادی برای حضور در لیگ دو و صعود به لیگ کرده تا اینجا با دو بازی کمتر نسبت به دیگر تیم ها در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد، مسئولان این تیم در ابتدای فصل به سراغ مهدی پاشازاده رفتند، سرمربی که سابقه 5 صعود به لیگ یک دارد، آنها از نه بازی خود در لیگ دو ، 10 امتیاز کسب کرده اند.

آقای گل جام حذفی تا به اینجا، محمد علی چراغی است، او با 5 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. آنها ابتدا اتحاد طیبی را با 6 گل شکست دادند و سپس ملوان بندر انزلی را با نتیجه 2-1 بردند، آنها در بازی بعد سردار بوکان را در شهر بوکان 2-1 شکست دادند و در نهایت با پیروزی 2-1 برابر استقلال نوین ماهشهر به این مرحله صعود کردند.

این تیم هواداران پرشوری دارد و همیشه در بازی های این تیم سکوها پر هستند، اولین بار است که تیمی از شهرستان ماهشهر به این مرحله صعود می کند، سه فصل قبل زمین بازی شهدا ماهشهر در بازی با گسترش فولاد تبریز تایید نشد و امکان دارد این فصل نیز دوباره این موضوع تکرار شود.

از بازیکنان شاخص این تیم می توان به علی سلیمی، اویس کردجهان، امیرحسین طاحونی، جهانگیر عسکری و سالار افراسیابی اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied