شمانیوز
شما نیوز

برای حذف پرسپولیس در بندر ماهشهر آماده ایم

قنواتی مدیرعامل تیم شهرداری بندر ماهشهر می گوید منتظر دیدار با پرسپولیس در جام حذفی برابر دیدگان هوادارانمان هستیم.

برای حذف پرسپولیس در بندر ماهشهر آماده ایم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر پس از قرعه کشی جام حذفی و رویارویی با پرسپولیس به میزبانی بندرماهشهر گفت: از اینکه برای اولین در تاریخ بندرماهشهر توانسته ایم به این مرحله برسیم و در جمع بزرگان فوتبال ایران قرار بگیریم به خود می‌بالیم، آماده میزبانی از تیم پرسپولیس هستیم. مهم این است که در بندرماهشهر و مقابل هوادارانمان روز با شکوهی را داشته باشیم. به اینکه پرسپولیس چه کارنامه ای دارد فکر نمی کنیم تنها می خواهیم از حیثیت خود دفاع کنیم و جانانه تلاش کنیم تا به یک نتیجه مثبت برسیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر درباره عدم آمادگی استادیوم این شهر گفت: اینها شایعاتی خنده دار است که برخی با مطرح کردن آن به دنبال اهداف شوم خود هستند و دوست ندارند مردم ورزش دوست شهرستان را خوشحال ببینند. مگر می‌شود زمینی که دو فصل اخیر میزبانی لیگ یک را بر عهده داشته مناسب نباشد؟ مگر می‌شود زمینی که برای برگزاری لیگ یک مورد تایید باشد برای برگزاری یک دیدار با تیم لیگ برتری تایید نشود.

8

قنواتی در پایان گفت: قطعا استادیوم شهدا بندرماهشهر مورد تایید است و هواداران از امروز مهیای این دیدار شوند تا با حمایت این عزیزان که همواره حامی ما بوده اند بتوانیم شگفتی ساز شویم. ما هم سعی می کنیم بهترین امکانات را برای هواداران آماده کنیم تا یک میزبانی در خور شأن نام ماهشهر و خوزستان داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied