شمانیوز
شما نیوز

این تئوریسین های دهه نودی+ عکس

دوره عملی کلاس های مربیگری درجه B امروز در حالی به پایان رسید که ستاره های اوایل دهه نود فوتبال ایران تئوری های خود را عملی کردند.

این تئوریسین های دهه نودی+ عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ دومین مرحله از کلاس های مربیگری درجه B آسیا به صورت عملی در حالی از یک هفته پیش زیر نظر امیرحسین پیروانی برگزار شد که در آخرین روز از این مرحله نفرات سرشناس حاضر در کلاس به صورت عملی تئوری های مربیگری خود را ارائه دادند.

ستاره های سرشناسی همچون مجتبی جباری، خسرو حیدری، آندو تیموریان، محسن بنگر، داود سیدعباسی، سیدمهدی سیدصالحی، حنیف عمران زاده، سعید دقیقی، هاشم بیک زاده و ... از جمله نفرات حاضر در این کلاس ها هستند که امروز در آخرین روز از مرحله عملی زیر نظر پیروانی به صورت کاملا جدی تئوری های مربیگری خود را برای کسب نمره قبولی ارائه دادند.

14

تصاویر منتشر شده از این کلاس ها نشان می دهد ستاره هایی که در اوایل دهه نود با حضور در میدان سبز فوتبال با نمایش دیدنی خود سرنوشت بازی ها را تغییر می دادند حالا در صدد تزریق خون جدیدی به ساختار مربیگری در فوتبال باشگاهی ایران هستند آن هم به صورت مدرن و به روز بلکه تغییری در نوع فوتبال ایجاد شود.

15

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied