شمانیوز
شما نیوز

برای جلوگیری از شبهه؛

بازی پرسپولیس - نساجی باید در نیم فصل اول برگزار شود!

عضو هیئت مدیره باشگاه گفت: چرا بازی‌های پرسپولیس باید دیرتر از استقلال تمام شود؟

بازی پرسپولیس - نساجی باید در نیم فصل اول برگزار شود!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی؛ استقلال مقابل سپاهان مساوی کرد و مسابقه کلی هم حاشیه داشت. حواشی‌ای که کار را به شکایت باشگاه استقلال از داور بازی کشاند. در همین رابطه با کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه، همکلام شدیم تا در مورد اتفاقات اخیر مصاحبه کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتاً عنوان کرده که از محمدحسین زاهدی‌فر شکایت می‌کند. نظر شما در این رابطه چیست؟

آقای فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه از حق استقلال دفاع می‌کند و امور هم باید روال قانونی‌اش را طی کند. البته متأسفانه شکایت از داور برای استقلال اثری ندارد و امتیاز ما برنمی‌گردد، ولی نکته قابل ملاحظه چیز دیگری است.

کدام نکته؟

مسئله مهم‌تر از پنالتی اینجاست که الان دارند روی آن صحنه کی‌روش استنلی مانور می‌کنند و پنالتی را بزرگ جلوه می‌دهند تا گل دوم سپاهان از خاطره‌ها محو شود. گل دوم حریف در وقت‌های تلف‌شده آفساید بود و کارشناسان داوری هم روی آن صحه گذاشتند. آن پنالتی مشهود بود، ولی در نتیجه بازی حداقل به صورت مستقیم تأثیری نگذاشت. به رغم آن اشتباه مهم داوری، بازی را ۲ بر یک برده بودیم، ولی آن گل اشتباه پیروزی را از ما گرفت. این مسئله فوق‌العاده مهمی است که نباید از یادمان برود. گل آفساید سپاهان بسیار مهم‌تر از پنالتی سوخته شده برای استقلال است. این مسئله به هیچ عنوان نباید از یادمان برود.

بازی پرسپولیس - نساجی به تعویق افتاد و حالا حریف سنتی استقلال یک بازی کمتر دارد. این زمزمه مطرح شده که بازی فوق در نیم‌فصل دوم برگزار خواهد شد. موضع شما در این رابطه چیست؟

اولاً که هواداران پرسپولیس فوق‌العاده برایم محترم هستند. در مورد نساجی هم این را بگویم که واقعاً از وفاداری مردم شهر قائمشهر و به طور کلی مازندرانی‌ها به تیم محبوب‌شان لذت می‌برم، ولی نکته قابل تأمل، اینجاست که این روز‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر انجام این بازی در نیم‌فصل دوم شنیده می‌شود حال آن که تحت هیچ شرایطی نباید چنین اتفاقی بیفتد و تمام تیم‌ها باید با ۱۷ بازی برگزارشده نیم‌فصل اول را به اتمام برسانند در غیر این صورت کلی شائبه ایجاد خواهد شد.

43

چرا؟

خب چرا بازی پرسپولیس- نساجی باید نیم‌فصل دوم انجام شود؟ مگر این مسابقه مربوط به نیم‌فصل اول نیست؟ چرا باید در دور برگشت دو تیم مقابل هم قرار بگیرند؟ در همین دور رفت کار را تمام کنند تا همه تیم‌ها با بازی‌های مساوی به تعطیلات بروند. شرایط تیم‌ها در نیم‌فصل دوم متفاوت می‌شود. بعضی‌ها می‌توانند یار بگیرند و بعضی‌ها نمی‌توانند. برخی تیم‌ها قدرت مالی خوبی برای یارگیری دارند، اما برخی‌ها ندارند به همین خاطر شرایط تیم‌ها کاملاً متفاوت با نیم‌فصل اول می‌شود و کلی ابهام بر سر زبان‌ها می‌افتد. شایعات و شائبه‌های فراوانی ایجاد می‌شود به همین خاطر اصلاً نباید اجازه داد بازی تعویقی پرسپولیس به نیم‌فصل دوم موکول شود. همه چیز باید برای تمام تیم‌ها برابر باشد.

این روز‌ها یک ایرانی مقیم ترکیه به سفارت ایران شکایت کرده و گفته است بابت حل مشکلات مالی استقلال از حساب خودش ۸۸ هزار یورو پول داده و قرار شده به جای آن چک باشگاه ترابزون اسپور را بگیرد، ولی آن چک برگشت خورده و نقد نشده است!

اتفاقاً روز یک‌شنبه آقای فتحی را دیدم و در این رابطه با ایشان صحبت کردم. قبل از هر چیز بگویم که آن بنده خدا لطف کرده و به ما برای دریافت رقم فوق کمک کرد، بنابراین نباید چنین اتفاقی برایش رخ بدهد، ولی اصل قضیه آن است که، چون همسر آقای خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره ما، بیمار شد و ایشان درگیر مسئله‌ای به این مهمی شدند، داستان چک فوق ایجاد شد. مطمئن باشید قضیه را جمع می‌کنیم و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حق هیچ کس پایمال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied