شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با توضیحات فنی کالدرون

نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور مدیر و سرمربی تیم تشکیل شد.

برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با توضیحات فنی کالدرون

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر : نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور مدیر و سرمربی تیم تشکیل شد.

 

جلسه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با پیروانی و کالدرون امروز عصر و از ساعت ۱۵:۳۰در باشگاه برگزار شد. همچنین قرار بود جلسه هیات مدیره و  مدیر عامل هم ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار شود. به همین دلیل انصاری  فرد از کالدرون و پیروانی دعوت کرد در جلسه هیات مدیره حضور یافته و گزارشی را ارایه کنند. 

در آغاز نشست هیات مدیره و مدیر عامل حمایت خود از سرمربی و کادر فنی را اعلام داشته و از تلاش های کالدرون، پیروانی و دیگر اعضای کادر تیم و بازیکنان تقدیر و تشکر کردند. 

کالدورن هم در این جلسه به اتفاق خواگین از طریق نمایشگر گزارش ویژه ای را ارایه کرده و طبق داده ها و آمارها و همجنین تصاویر درباره وضعیت فنی تیم و همچنین  لیگ ایران و رقبا مطالب و موضوعات مهمی را ارایه کرد. 

کالدرون  درباره مالکیت توپ، دوندگی، شوت‌زنی، فاز دفاع و حمله و وضعیت تیم طبق آمارها و تصاویر گزارش ویژه ای داد و درباره برنامه هایش برای آینده تیم هم صحبت کرد و از تلاش شاگردانش در این بازی تقدیر کرد.

در ادامه برخی اعضای هیات مدیره درباره برخی مسایل مدنظر سوالاتی را با کالدرون و پیروانی در نظر گذاشته و توضیحات لازم از سوی آنها داده شد و درباره برخی مسایل نیز خواگین صحبت کرد. کالدرون درباره کادر تیمش نیز صحبت کرد و از زحمات شان تقدیر کرد. 

در ادامه این جلسه که با حضور مدیر عامل و هیات مدیره برگزار شد درباره مسایل مربوط به امورات کلان از جمله برنامه های اقتصادی انجام شده بحث و تبادل نظر شد و در بخشی از جلسه نیز مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر عامل  باشگاه گزارشی را به اعضا ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied