شمانیوز
شما نیوز

مسی بهترین تاریخ فوتبال نیست

آبی اناری ها در فصل جاری روی درخشش لیونل مسی پیشروی می کنند اما ستاره اسبق بارسا معتقد است که جادوگر آرژانتینی تنها بهترین بازیکن عصر خودش است نه بهترین بازیکن تاریخ.

مسی بهترین تاریخ فوتبال نیست

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا : بدون شک مسی را می توان بهترین بازیکن عصر خود دانست اما رونالدینیو او را بزرگ ترین بازیکن تاریخ نمی داند.

مرد آرژانتینی به تازگی ششمین توپ طلای خود را تصاحب کرد و بالاتر از کریستیانو رونالدو ایستاد و عنوان تنها بازیکنی که ۶ بار موفق به فتح این جایزه معتبر می شود را از آن خود کرد.

در حالی که ستاره ۳۴ ساله یوونتوس طی یک سال گذشته یا چیزی در همین حدود، نشانه هایی را از زوال بروز داده اما مسی که ۲ سال از رونالدو کوچک تر است همچنان به همراه بارسا لالیگا را به سلطه خود درآورده است.

مسی با وجود از دست دادن چند هفته ابتدایی فصل به دلیل مصدومیت، هم اکنون با ۱۲ گل در جریان تنها ۹ بازی که در ترکیب اصلی به میدان رفته است، برترین گلزن فصل جاری لالیگا تا اینجای کار محسوب می شود و این در حالی است که کریم بنزما با ۱۴ بازی موفق به ثمر رساندن ۱۱ گل شده و در جایگاه دوم قرار دارد.

اما رونالدینیو که بیشترین زمان حضور ۴ ساله خود را در نیوکمپ در کنار مسی گذراند، از این ایده که مهاجم آلبی سلسته بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، احساس خوشایندی نداشته و می گوید: دیگو مارادونا، پله و رونالدو پیش از او وجود داشتند.

وی ادامه داد: برای مسی خوشحالم چون صرف نظر از اینکه او چندین سال رهبر بارسا بوده، با هم دوست هستیم. این مقایسه را دوست ندارم زیرا تشخیص اینکه چه کسی بهترین تاریخ است، کار دشواری است.

رونالدینیو تاکید کرد: نمی توانم بگویم مسی بهترین بازیکن تاریخ است اما بله او بهترین بازیکن دوره خودش محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied