شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ازدواج رضا قوچان نژاد با خواهر ساره بیات + بیوگرافی و تصاویر

پس از انتشار خبر رسمی ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر در کنار مصاحبه ای کوتاه عکسی از لحظه ی حلقه گذاشتن قوچی فوتبالیست در دست همسرش منتشر شد.

ماجرای ازدواج رضا قوچان نژاد با خواهر ساره بیات + بیوگرافی و تصاویر

نمناک نوشت : بعد از تبدیل شدن شایعات ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات خواهر بازیگر مشهور سینمای ایران به واقعیت تصاویری از مراسم نامزدی ، عقد و عروسی رضا گوچی فوتبالیست منتشر شد و فضای مجازی پر شد از مطالب گوناگون در این زمینه به همراه کامنت های محبت آمیز دوست داران این فوتبالیست تیم ملی ایران در صفحه شخصی اش.

رضا قوچان نژاد هم متاهل شد. مهاجم محبوب تیم ملی که بزرگ شده هلند است و عاشق امام رضا (ع). پسر مهربان مشهدی، روز 11 فروردین همزمان با روز زن با همسرش در حرم امام هشتم شیعیان ازدواج کرد تا ناگهان به صدر اخبار برگردد.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

خبر ازدواج او در واقع مثل بمب صدا کرد. رضا گوچی که از این اتفاق بسیار خوشحال است، ابتدا برای مردم ایران و آنها که به او تبریک گفتند، پیغام ویژه ای دارد:«باید از همه کسانی که تبریک گفتند تشکر کنم. با پیغام تبریک شان، من را سورپرایز کردند. دعا می کنم در سال جدید همه آنها و تمام مردم ایران سالم، سلامت و خوشبخت باشند.»

اما چرا رضا و همسرش 11 فروردین را انتخاب کردند؟ گوچی پاسخ می دهد:«چه اتفاقی بهتر از اینکه روز زن ازدواج کنیم. این روز را خودمان انتخاب کردیم.» و حرف های پایانی رضا درباره روز ویژه اش:«باید بگویم روز ازدواجم، بهترین روز زندگی ام بود. مخصوصا اینکه در مشهد و با حضور همه خانواده و اقواممان برگزار شد. خیلی روز خوبی بود. بهتر از این نمی شد.»

N9MyxChaBs2f

سروین بیات خواهر ستاره سینما ساره بیات می باشد که با فوتبالیست کشورمان رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و مراسم عقد و ازدواج آنها نیز در روزهای ابتدایی سال 1395 در مشهد مقدس برگزار شد.

عکس های مراسم و جشن ازدواج رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات

lc5hV8FtLQXl

ساره بیات در مراسم عقد خواهرش با  رضا قوچان نژاد

LNyBI4i4oYt0

جشن عقد  رضا قوچان نژاد  با سروین بیات

 

 

بیوگرافی کامل رضا قوچان نژاد

 

  • نام:رضا
  • نام خانوادگی:قوچان نژاد نورنیا
  • تاریخ تولد:1366/06/29
  • محل تولد:مشهد
  • نام مستعار:گوچی(Gucci)
  • تحصیلات:فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی
  • پست:مهاجم
  • قد:1.80 متر
  • شماره پیراهن:7

رضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادرزاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده اش به هلند و مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود همسر وی سِروین بیات خواهر ساره بیاتبازیگر سینما است. وی به تازگی صاحب فرزند پسر شده که نامش را دوران گذاشته است.

 

f

 

کارلوس کی روش در روز 22 اکتبر 2011 طی تماسی تلفنی از قوچان نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در 3 مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال 2014 به یک قهرمان ملی تبدیل شود. قوچان نژاد پس از بازگشت کاروان تیم ملی از روسیه در ژوئن 2018 در پیامی غیرمنتظره از تیم ملی خداحافظی کرد و بازی های ملی را کنار گذاشت.

 

ب

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied