شمانیوز
شما نیوز

زیدان پیش از الکلاسیکو:

هیچ هراسی از لیونل مسی نداریم

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ال کلاسیکو شرکت کرد.

هیچ هراسی از لیونل مسی نداریم

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از خبر ورزشی؛ رئال مادرید فردا در یک دیدار حساس و فوق العاده مهم در نیوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود. هر  دو تیم 35 امتیاز دارند اما بارسلونا به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته است؛ شرایطی که باعث شده بازی فردا شب دو تیم از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار باشد.

زین الدین زیدان دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بارسلونا شرکت کرد.

ال کلاسیکو؟

فکر می کنم که به بهترین شکل ممکن پا به دیدار ال کلاسیکو گذاشته ایم. چه از نظر ذهنی و چه از لحاظ فوتبالی کاملا آماده هستیم. با این وجود مهم ترین چیز این است که بتوانیم با بهترین انرژی خود عمل کنیم.

مهار لیونل مسی؟

این یک بازی فوتبال است و به نظر من مهم ترین چیز همین است. ما می دانیم که با چه تیمی روبرو می شویم. همچنین آگاه هستیم که آن ها لیونل مسی را دارند اما با این وجود ما نیز ابزار و سلاح خود را در اختیار داریم. ما می خواهیم بازی خوبی در برابر بارسلونا ارائه دهیم و امیدوار هستیم که این اتفاق نیز رخ بدهد.

25

نگرانی ها بابت نا آرامی های کاتالونیا؟

 

من نمی خواهم توضیح خاصی در این باره بدهم و برای این اتفاق نیز در این جا حضور نیافته ام. شغل من تنها به اتفاقاتی که درون زمین رخ می دهد، مربوط می شود. ما آماده بازی کردن هستیم و این تنها چیز مهم برای ما به حساب می آید. من اصلا نگران نیستم و کاملا خوش حال هستیم که در ال کلاسیکو بازی می کنیم.

عملکرد فدریکو والورده و حضور فیکس او در ال کلاسیکو؟

ما والورده را در رئال مادرید کشف کرده ایم. او بازیکنی است که فوق العاده عمل می کند و این یک اتفاق با ارزش برای باشگاه به حساب می آید. ما همیشه بهترین بازیکنان را داشته ایم. همه ما روی بازی فردا متمرکز هستیم و باید در مورد ترکیب تصمیم گیری کنیم.

شکایت بارسلونا از داوری؟

 

این موضوع باعث اذیت شدن من نیست و فکر هم نمی کنم که تاثیری روی دیدار ال کلاسیکو داشته باشد. ما نباید به داور کاری داشته باشیم و باید اجازه دهیم که او کارش را انجام دهد. مطمئن هستم که داور نیز دوست دارد مثل ما بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

دو تیم با هم به ورزشگاه می روند؟

به ما گفته اند که باید این کار را انجام دهیم و این یک قانون است و ما باید به آن احترام بگذاریم. این یک موضوع متفاوت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied