شمانیوز
شما نیوز

نعمت پور: نتایج المپیک ۲۰۲۰ کشتی فرنگی ایران از دوره قبل بهتر می‌شود

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی بازار بزرگ ایران از پیش‌بینی خود درباره المپیک ۲۰۲۰ گفت و خاطرنشان کرد: امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم و مطمئنم نتیجه تیم از مسابقات المپیک ریو به‌مراتب بهتر خواهد شد.

نعمت پور: نتایج المپیک ۲۰۲۰ کشتی فرنگی ایران از دوره قبل بهتر می‌شود

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از فارس : طالب نعمت پور در بجنورد درباره سطح کیفی مسابقات و تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های کشتی جهان اظهار کرد: سازمان لیگ خیلی تلاش کردند از تیم‌های خارجی دعوت به عمل بیاورند و در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضورداشته باشند که این اتفاق مهم انجام شود و سطح کیفیت خوبی شاهد باشیم.

وی درباره علت حضور پیدا نکردن تیم امریکا و روسیه در این مسابقات گفت: شاید به خاطر برگزار نشدن مسابقات جام جهانی و تداخل با مسابقات رنکینگ جام جایزه بزرگ مسکو باشد که این کشورها حضور پیدا نکردند.

 

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی بازار بزرگ ایران افزود: امروز تمرینات خوبی داشتیم و میزبانی در محل سالن مرتب و منظمی در اختیار کشتی گیران قرار داده شد و امیدواریم روز چهارشنبه و پنجشنبه شاهد میزبانی خوبی از بجنورد باشیم.

نعمت پور در ادامه عنوان کرد: با تمام قدرت و  ظرفیتی که در اختیار داشتیم در این مسابقات شرکت کردیم و شاکله  تیم بازار بزرگ ایران منسجم و تیمی پرقدرت است و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات به‌عنوان قهرمانی دست‌یابیم.

وی درباره سطح کشتی فرنگی کشور گفت: کشتی فرنگی ایران ظرفیت بالایی دارد، از جوان‌های خوبی برخوردار است و در تمام اوزان استعدادهای جوان و خوبی داریم که ازجمله اوزان ۶۰ کیلوگرم آقای نجاتی امسال خیلی باقدرت و خوب کشتی گرفتند.

 

طالب پور خاطرنشان کرد: اوزان دیگران ۷۷، ۸۲  ، ۸۷ و ۹۷ با کشتی‌گیرانی همچون رامین طاهری، حسین نوری، علی گرایی، سعید عبدولی، هادی ساروی، مهدی علیاری، امیر منجزی قاسمی و امین میرزاده از دیگر کشتی گیران فرنگی کار خوب کشور هستند.

وی در انتها پیش‌بینی خود از المپیک ۲۰۲۰ در رشته کشتی را گفت: پیش‌بینی برای رشته‌های انفرادی و بدون رکورد خیلی سخت است اما من خوش‌بینم به این تیم و امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم و مطمئنم نتیجه تیم از مسابقات المپیک ریو به‌مراتب بهتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied