شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی پیام صادقیان؛ بازیکن پرحاشیه پرسپولیس و تیم ملی

پیام صادقیان بازیکن اسبق فوتبال کشور و فرزند مرحوم حسن صادقیان فوتبالیست برجسته دهه ۶۰ و ۷۰ است. وی در تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۱۰ در محله امیر خیزی تبریز به دنیا آمد.

بیوگرافی پیام صادقیان؛ بازیکن پرحاشیه پرسپولیس و تیم ملی
پیام صادقیان بازیکن اسبق فوتبال کشورمان بوده که می‌توانست بازیکنی آینده دار شود، اما حواشی بسیار زیادی همراه وی شدند و در نهایت همین حواشی او را از مسیر خود دور کردند. برای آشنایی کامل با این بازیکن در ادامه ما را همراهی کنید.


بیوگرافی پیام صادقیان

پیام صادقیان بازیکن فوتبال کشور و فرزند مرحوم حسن صادقیان فوتبالیست برجسته دهه ۶۰ و ۷۰ است. وی در تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۱۰ در محله امیر خیزی تبریز به دنیا آمد. او در نهایت توانست تا دبیرستان به تحصیلات خود ادامه دهد و مدرک دیپلم خود را بگیرد.


شروع فعالیت‌های فوتبالی

خانواده صادقیان در سال ۸۳ درست وقتی که پیام ۱۳ سال سن داشت، به اصفهان مهاجرت کردند. در همان زمان بود که او به تیم نونهالان ذوب‌آهن راه یافت و چند سالی را در این تیم و بعد از آن چند سالی را در مقطع بزرگسالان تیم ذوب آهن در لیگ برتر مشغول به بازی شد. همچنین وی با بازی خوبی که از خود در این تیم نشان داد به تیم ملی راه یافت. در ادامه و بعد از تیم ذوب آهن در لیگ سیزدهم، به مدت دو سال به باشگاه پرسپولیس به سرمربیگری علی دایی انتقال پیدا کرد. پس از حضور در پرسپولیس زمانی که سرمربی جدید وارد این تیم شد به مدت یک فصل به تیم نفت پیوست و در نیم فصل دوم به تیم صبای قم و پس از آن به ماشین سازی نقل مکان کرد. در نهایت با قرارداد بستن با تیم عثمانلی به عنوان یک لژیونر ایرانی به ترکیه سفر کرد. آخرین تیمی که پیام صادقیان در آن به عنوان بازیکن فوتبال بازی کرد، تیم سپیدرود رشت به سرمربیگری علی کریمی بود.


حاشیه های زندگی پیام صادقیان

پیام صادقیان اولین بار به خاطر کشیدن قلیان همراه با مسلم مسلمان در کمپ تیم ملی امید در برنامه نود مؤاخذه شد. بعد از آن شعار قلیونی قلیونی پس از هر بار پا به توپ شدن این بازیکن از سوی تماشاگران حریف در ورزشگاه طنین انداز می‌شد؛ اما این پایان ماجرا نبود. کتک زدن داور یکی دیگر از حواشی‌های این بازیکن بود که شش ماه محرومیت برای وی به دنبال داشت. در ادامه ارتباط با تتلو خواننده زیر زمینی بر حاشیه‌های وی دامن زد و در عید نوروز ۹۴ بود که عکس وی با این خواننده سوژه رسانه‌ها شد.

پس از آن باز در ایام عید سال ۹۷ بود که یک خانم مدل ایرانی که در ترکیه زندگی می‌کرد برای جذب فالوور بیشتر ویس‌هایی را از رابطه خود با پیام صادقیان منتشر کرد و پس از سخنان تندی که بر علیه این بازیکن در اینستاگرام داشت در نهایت توانست فالوور‌های زیادی را جذب کند، اما پیام صادقیان به هیچ کدام از سخنان این خانم واکنشی نشان نداد. این تمام حاشیه‌های این بازیکن نبود و در نهایت فعالیت او در ترکیه بزرگ‌ترین دردسر را برای وی به ارمغان آورد.
 

بیوگرافی پیام صادقیان


محرومیت از فوتبال

پیام صادقیان که برای مقطعی جزء استعداد‌های فوتبال به شمار می‌رفت و یکی از ستاره‌های تیم پرسپولیس و ذوب آهن بود، پس از افت بازی در تیم سرخ پایتخت، فعالیت خود را در سایر تیم‌ها ادامه داد. افت کیفیت بازی او و فوتبال در باشگاه‌های سطح پائین‌تر باعث شد به ترکیه مهاجرت کرده و از ابتدای این فصل اعلام کند که دیگر قصد ادامه فوتبال را ندارد. از آن سو خبری مبنی بر ایجاد سایت شرطبندی این بازیکن فوتبال در فضای مجازی پیچید و باعث واکنش تند کمیته اخلاقی شد، به گونه‌ای که وی را به مدت ۱۵ سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کردند.

پیام صادقیان که پیش از این حاشیه سازی‌های فراوانی نیز داشته بود این محرومیت را مورد تمسخر قرار داده و در جواب آن گفت: آقایان به جای ۱۵ سال ۲۰ سالش می‌کردند که رند شود! من که قصد فوتبال بازی کردن نداشتم. در بخشی دیگر از سخنانش که در لایو اینستاگرام در جواب به هوادارانش گذاشته بود، اظهار کرد که جو فوتبال ایران باعث پایان فوتبال وی شده است.


 

قسمتی از مصاحبه‌ها با پیام صادقیان

دوست داری به چه سالی برگردی؟
من دوست دارم برگردم به سال ۹۳، اون زمانی که داور رو زدم. از اون موقع بود که دیگه نتونستم اوضاع رو کنترل کنم و همه چیز بدتر می‌شد.

نظرت راجع به این جمله چیه که میگن: حاشیه‌ها همیشه با پیام بوده حتی اگه نمیخواس بره سراغش؟
واقعیت اینه که حاشیه‌ها همیشه وجود داره، در صورتی که بیش‌ترین این حواشی رو من نخواستم یا نمیدونستم. البته بیشتر حاشیه‌های من به زمان حضور در پرسپولیس مربوط میشه یا حداقل میتونم بگم بعد از آن کمتر دچار حاشیه شدم.

چی باعث شد که به تیم ملی، برای حضور در جام جهانی دعوت نشی؟
اول از همه بگم آقای کی روش مربی بزرگی بود، اما اینکه خیلی‌ها می‌گویند بخاطر دعوا با هم تیمی دعوت نشدم حرف بی ربطی است، زیرا کسانی دیگر مثل احسان حاج صفی نیز دعوا کردند، اما دعوت شدند، می‌توانم بگویم کی روش نخواست من رو ببره، با من حال نکرد.

چرا دوس داری لژیونر بشی؟
چون اونور آب راحت ترم. از نظر زندگی و فکری آرامش داری، ذهنم آزاده، پول قراردادت به یورو حساب میشه و بهترین امکانات زندگی رو داری، ضمن اینکه کاری به زندگی شخصیت ندارن. اروپا مثل ایران نیست که همه قصد داشته باشن برات حاشیه درست کنن، اونجا به استعدادت نگاه میکنن.

تو یک تبریزی هستی چرا هیچ وقت به تراکتور نرفتی؟
زمانی که قصد داشتم از ذوب آهن به پرسپولیس بیام از همه تیم‌ها پیشنهاد داشتم، اما هیچ وقت تراکتور برای حضور من در تیمش تماس نگرفت.

نظرت راجع به اسم‌های زیر چیه؟
  • امیر تتلو: خیلی ساله باهاش در تماس نیستم، اما واقعیت اون چیزی نیست که مردم از بیرون میبینن، من باهاش بودم و واقعیت رو دیدم. اون هیچ بدی به من نکرد.
  • محسن مسلمان: من و محسن از بچگی با هم بودیم و در مدرسه فوتبال شهر ری با هم آشنا شدیم، اما به برخی دلایل دیگه با هم در ارتباط نیستیم.

 

 

عکس هایی از پیام صادقیان

بیوگرافی پیام صادقیان

بیوگرافی پیام صادقیان

بیوگرافی پیام صادقیان

بیوگرافی پیام صادقیان

 

منبع:ستاره

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied