شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا امینی درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

دروازه بان اسبق تیم فوتبال سپاهان دار فانی را وداع گفت.

محمدرضا امینی درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایلنا : محمدرضا امینی دروازه بان اسبق تیم فوتبال سپاهان پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری بدلیل سرطان خون، به دیار حق شتافت.

امینی سابقه حضور در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در زمان مربیگری انگین فیرات و همچنین تیم فوتبال سپاهان نوین را داشت.

 

U5X52XTvQ07R

 

 

خبر داغ:

عکس لورفته از ملاقات مهناز افشار با گوگوش + تصاویر و بیوگرافی

 

 

 

 

 

محمدرضا امینی همچنین در تیم‌های پیکان تهران، شاهین بوشهر، فولاد نطنز اصفهان، نساجی مازندران و صنعت ساری و شهرداری بندرعباس سابقه بازی داشت.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن عرض تسلیت به خانواده شادروان محمدرضا امینی و جامعه ورزش، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان عمر باعزت و صبر و شکیبائی از درگاه ایزد منان خواهان است.

مراسم تشـیع آن مرحوم متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 
 
بیماری سرطان محمدرضا امینی  دروازه بان لیگ برتر
محمدرضا امینی دروازه بان 32 ساله اصفهانی که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، این روزها با این بیماری دست وپنجه نرم می کند اما از امیدش برای پیروزی بر آن و بسته نگاه داشتن دروازه زندگی اش می گوید.

امینی در ابتدا با بیان اینکه فوتبالش را از مدرسه فوتبال قالی سلیمان زیر نظر "عباس رضایت" آغاز کرده تصریح کرد:تمامی تیم های رده سنی سپاهان اصفهان را با آقای رضایت طی کردم تا اینکه به تیم امید سپاهان راه یافتم و زیر نظر آقایان چرخابی، سروری و قنبری بازی کردم.

 
 

وی از حضورش در تیم بزرگ سالان سپاهان اصفهان در زمان مربیگری فیرات و حضورش در مسابقات لیگ برتر سخن گفت و اظهار کرد:پس از یک فصل حضور در لیگ برتر به تیم سپاهان نوین اصفهان رفتم و چهار سال خاطره انگیز را در این تیم سپری کردم و در سال پایانی به لیگ برتر راه یافتیم که بنا به دلایلی امتیاز تیم به فولاد خوزستان فروخته شد.

 
 
امینی تیم های پیکان تهران، شاهین بوشهر، فولاد نطنز اصفهان، نساجی مازندران و صنعت ساری را دیگر تیم های دوران بازیگری اش اعلام و خاطرنشان کرد:پس از آن به تیم شهرداری بندرعباس آمدم و فصل خاطره انگیزی را با نارنجی پوشان بندرعباسی رقم زدم به گونه ای که تا یک قدمی لیگ برتر پیش رفتیم که متأسفانه عدم حمایت ها سبب شد تا نتوانیم راهی لیگ برتر شویم هرچند هیچ گاه محبت های مردم بندرعباس و کمک های آقایان رحیمی و دیروار را فراموش نمی کنم.
 

گله های امینی از دنیای فوتبال و نبودن حمایت های مالی

این دروازه بان فوتبال در خصوص صعودش به لیگ برتر با تیم سپاهان نوین، اذعان کرد:در آن فصل تا هفته هشتم تنها 2 امتیاز کسب کرده بودیم اما از هفته نهم تا پایان فصل یا بردیم یا مساوی و این چنین با هدایت خوب آقای چرخابی راهی لیگ برتر شدیم اما متأسفانه به ناچار علی رغم تلاش های مسئولین و کادر فنی امتیاز تیم به فولاد خوزستان واگذار شد.

وی چرخابی را پدر فوتبال خود دانست و عنوان کرد:هرچه در فوتبال کسب کردم از راهنمایی ها و حمایت های استادم آقای چرخابی بوده و هیچ گاه زحماتش را فراموش نمی کنم.

امینی در خصوص ابتلایش به سرطان خون افزود:از اسفندماه سال گذشته در بدنم زخم هایی پدید آمد که بهبودی در آن دیده نمی شد و همین امر موجب شد تا در فرودین ماه سال جاری به پزشک مراجعه کنم و طی آزمایشی مشخص شد که به لوسمی لنفوم حاد مبتلا شدم و متأسفانه دیر اطلاع پیداکرده ام.

  وی بابیان اینکه پس از اینکه پزشکان در ایران اعلام کردند کاری از دست شان برنمی آید، پرونده پزشکی ام را به آلمان ارسال کردم، افزود:پس از اینکه پزشکان طحال و کلیه سمت راستم را از بدن خارج کردند در سفری که ماه گذشته به آلمان داشتم در کلینیک فوق تخصصی برلین به مدت 65 ساعت در حین عمل به کما رفتم.

این دروازه بان فوتبال با اشاره به اینکه به دلیل این مشکل پیوند مغز و استخوان انجام نشد و یکسری عمل های دیگر انجام گرفت، تصریح کرد:مهرماه بار دیگر به آلمان سفر کرده و ادامه مداوا را انجام خواهم داد و دکترها بسیار به بهبودی ام امیدوارند.

وی ادامه داد:امیدوارم با دعای خیر مردم و خانواده ام بتوانم بهبودی ام را به دست بیاورم و در خدمت جامعه ورزش باشم.

امینی با اشاره به تماس هایی از باشگاه پیکان تهران، سپاهان اصفهان و شهرداری بندرعباس جهت جویا شدن وضعیت درمانش، تصریح کرد:از جامعه ورزش استان اصفهان به ویژه آقایان چرخابی و ناظم که در این مدت مدام پیگیر حالم بوده اند، سپاسگزارم و خدا را شاکرم تا این لحظه در خصوص تأمین هزینه های درمان مشکل مالی نداشته ام هرچند هیچ نهادی در این امر ورودی نداشته است.

وی با تقدیر از حمایت های حسام فتاحی که خود در بستر بیماری است، افزود:این دوست و همبازی قدیمی ام در تیم سپاهان بسیار روحیه ام را دگرگون کرد و در این مدت مدام کنارم بوده و به آینده مرا امیدوار کرده و از خداوند می خواهم او را بار دیگر به کانون گرم خانواده اش در سلامتی کامل بازگرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied