شمانیوز
شما نیوز

رحمان رضایی سکوتش را درباره مذاکره با استراماچونی شکست + عکس

روز یکشنبه ساعت 7 عصر در دوحه با حضور آقای خلیل زاده، علی خطیر، من و وکیل سوئیسی باشگاه در جلسه ای با حضور وکیل آقای استراماچونی حاضر شدیم و به بررسی نقاط اختلاف و برخی سوتفاهمات پرداختیم.

رحمان رضایی سکوتش را درباره مذاکره با استراماچونی شکست + عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیـوز، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ضمن تشریح مراحل مذاکره با وکیل استراماچونی گفت: پس از اینکه در مقطع قبلی پول آقای استراماچونی به حسابش  واریز شده بود و این انتظار وجود داشت که طبق توافق صورت گرفته به استقلال برگردد اما وکلای او روز چهارشنبه با ارسال ایمیلی به باشگاه شرایط جدیدی را مطرح کردند که همه در جریان آن هستند.
 

 

خبرداغ :

ازدواج سردار آزمون با بازیگر معروف لو رفت + فیلم و تصاویر

 

 

 

 

 

وی افزود: روز جمعه مدیر برنامه های استراماچونی که مدیر برنامه های من نیز بود  طی پیامی از من خواست مجددا مذاکره با استقلال از سر گرفته شود. من این پیام را به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال انتقال دادم و قرار شد این بار حضوری و به صورت مستقیم با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال این مذاکره انجام شود. 

 

رحمان رضایی افزود: روز یکشنبه ساعت 7 عصر در دوحه با حضور آقای خلیل زاده، علی خطیر، من و  وکیل سوئیسی باشگاه در جلسه ای با حضور وکیل آقای استراماچونی حاضر شدیم و به بررسی نقاط اختلاف و برخی سوتفاهمات پرداختیم.

 

بازیکن سابق تیم ملی با بیان اینکه این جلسه با نگاه مثبت دو طرف برگزار شد افزود: در این مذاکره آقای خلیل زاده همه درخواست های وکیل آقای استراماچونی را بدون کم و کاست پذیرفت و ماحصل آن یک توافق 9 بندی بود که مورد تأیید ما و وکیل آقای استراماچونی قرار گرفت. این توافق برای مدیر برنامه های آقای استراماچونی هم ارسال شد و او هم آن را تأیید کرد و سپس برای گرفتن پاسخ نهایی برای شخص استراماچونی ارسال شد.

 

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال تصریح کرد: وکیل آقای استراماچونی با ابراز رضایت از این توافق اعلام کرد تا ساعت 18 روز دوشنبه پاسخ نهایی اعلام می شود اما روز دوشنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی 24 ساعت دیگر از ما فرصت خواست. مجددا  ساعت 19 روز سه شنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی امروز را هم فرصت خواست تا جواب نهایی را اعلام کند. 

 

رحمان رضایی با بیان اینکه تا این لحظه پاسخی از طرف آقای استراماچونی به باشگاه استقلال نرسیده افزود: ساعت 15 امروز ایمیل نهایی  را برای آقای استراماچونی ارسال کردیم که در آن تأکید شده با توجه به وکیل آقای استراماچونی و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ، تا ساعت 24 امشب پاسخ نهایی را به ما اعلام کند و در صورتی که پاسخی دریافت نشد این اقدام را به مثابه عدم تمایل آقای استراماچونی در نظر بگیریم و سرمربی جدید باشگاه را هیئت مدیره انتخاب کند.

 

اسماعیل خلیل‌ زاده+ رحمان رضایی گفت‌وگوی مهم رحمان رضایی در مورد مذاکره با استراماچونی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied