شمانیوز
شما نیوز

کادر فرهاد مجیدی معرفی شد +جزئیات

مربی انگلیسی سابق استقلالی ها گزینه جدی این باشگاه برای همکاری با مجیدی است.

کادر فرهاد مجیدی معرفی شد +جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، فرهاد مجیدی بعد از شروع کار در استقلال خیلی سریع لیست دستیاران خود را معرفی کرد و در این میان یک مربی بدنساز انگلیسی گزینه او برای حضور در کادرفنی است.


استیو جونز مربی بدنساز استقلالی ها که در سال اول حضور منصوریان در این تیم حضور داشت، گزینه مجیدی برای حضور در کادرفنی است و استقلالی ها مذاکرات را با این مربی انگلیسی آغاز کردند و منتظر جواب نهایی او هستند.


استقلال در دوران حضور استیو جونز در نیم فصل دوم مسابقات با وجود فشردگی بالای دیدارها توانست در لیگ و جام حذفی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و عملکرد خوب این مربی بدنساز باعث شد تا بازیکنان استقلال همواره از او به نیکی در رختکن یاد کنند و حالا این مربی انگلیسی در آستانه بازگشت به جمع آبی ها قرار دارد.


جونز در این دوران در تیم فوتبال بولتون انگلستان نیز حضور داشت و همچنین نکته مهم در کارنامه او تخصص این مربی بدنساز در موضوع پیشگیری از آسیب است که برای آبی ها از اهمیت زیادی برخوردار است.


مجیدی فصل گذشته نسبت به عملکرد بدنی بازیکنان استقلال بسیار گلایه داشت و انتخاب جونز نشان می دهد که او نسبت به این موضوع وسواس بسیار بالایی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied