شمانیوز
شما نیوز

تمرین تیم فوتبال بخاطر ورود تمساح تعطیل شد+ عکس

تیم هرتا برلین که به همراه سرمربی جدیدش برای تعطیلات زمستانی در فلوریدا به سر می‌برد به دلیل هجوم یک تمساح به زمین تمرینی‌اش مجبور شد تمرینات خود را نیمه کاره رها کند.

 تمرین تیم فوتبال بخاطر ورود تمساح  تعطیل شد+ عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، تیم هرتا برلین به همراه سرمربی جدید خود یورگن کلینزمن برای گذراندن تعطیلات زمستانی بوندس‌لیگا در آمریکا به سر می‌برد در یک مجموعه لوکس در نزدیکی شهر اورلاندو اقامت دارد.

 

 

 

 

اما در جریان یکی از تمرینات این تیم، حضور یک تمساح در زمین بازی باعث شد بازیکنان هرتا به وحشت افتاده و تمرین این تیم متوقف شود. در جریان این تمرین ناگهان یک تمساح در زمین تمرین رویت شد و کادر فنی هرتا برای محافظت از بازیکنان‌شان از آنها خواستند برای دور کردن تمساح از زمین چمن از دستهای خود استفاده نکنند. به دلیل کوچک بودن جثه این تمساح بعضی بازیکنان می‌خواستند خودشان آن را از زمین تمرین دور کنند.

 

 

الکس نوری، دستیار یورگن کلینزمن سرمربی هرتا، بعد از این حادثه به خبرنگاران آمریکایی گفت:" بله، یک تمساح وارد زمین تمرین ما شد. ولی یورگن کلینزمن و من از بچه‌ها خواستیم از دست زدن به آن خودداری کنند و به همین خاطر تمرین را متوقف کردیم".

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied