شمانیوز
شما نیوز

شروط عجیب مجیدی برای سرمربی گری استقلال

سرمربی استقلال پیش از حضور دوباره در این تیم دو شرط مهم را در نظر گرفته بود.

شروط عجیب مجیدی برای سرمربی گری استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها نزدیک به 7ماه بعد از جدایی از این تیم دوباره سکان هدایت آبی ها را بر عهده گرفت و این بار نیز ماموریت دشواری تا پایان فصل خواهد داشت.


مجیدی که هفته گذشته یک مرتبه از حضور در استقلال انصراف داده بود، برای انعقاد قرارداد با آبی ها دو شرط مهم را پیش پای مدیران استقلال گذاشت و قبل از امضای قرارداد بر اجرایی شدن این دو موضوع تاکید ویژه ای داشت.


موضوع اول بحث قراردادهای بازیکنان بود؛ سرمربی استقلال که به خوبی از مشکلات بازیکنان به ویژه در نیم فصل دوم آگاه است از مدیران استقلال برای پرداخت به موقع و همسان بازیکنان قول گرفت و همچنین از آنها خواست تا پیش از شروع تمرینات بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.


موضوع دوم اما به مسائل بدنی بازیکنان باز می گردد؛ سرمربی استقلال یکی از شرط های مهم خود را موضوع ریکاوری بازیکنان و فراهم کردن تمامی شرایط برای انجام ریکاوری به بهترین شکل اعلام کرد. مجیدی در جریان این مذاکرات فراهم کردن دستگاه های مناسب و البته مکمل های غذایی و هماهنگی با کادر پزشکی را از باشگاه خواستار شد.


سرمربی جوان آبی ها سال گذشته نیز از وضعیت بدنی بازیکنان ناراضی بود و همچنین به خوبی می داند در فشردگی نیم فصل دوم مسابقات ریکاوری مناسب تا چه اندازه در نتیجه گیری این تیم اهمیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied