شمانیوز
شما نیوز

رویای المپیک با این فدراسیون و مدیریت پنج ستاره؟

امیدهای تیم حمید استیلی دیروز در سونگلای تایلند با شکست مقابل کره جنوبی کمرنگ شد اما به راستی چرا باید از این تیم انتظار صعود داشت؟

رویای المپیک با این فدراسیون و مدیریت پنج ستاره؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین : مرور سیاست های مدیریتی فدراسیون فوتبال خصوصا در دو سال اخیر نشان دهنده دوران تلخ و تاریک مدیریت فوتبال کشور است. دوره ای سرشار از ناکامی های رنگارنگ، اتلاف منابع و ثروت های فوتبال و همچنین فرار از شفافیت و پاسخگویی.

 

در این روزگار سیاه فوتبال از استیلی و شاگردانش انتظار داریم به المپیک صعود کنند؟

 

بد نیست تنها به سرنوشت تلخ این تیم در دو سال گذشته نگاه کنیم از انتخاب و عزل کرانچار تا انتخاب عجیب مجیدی و برکناری عجیب تر و بالاخره در فاصله ٣ ماه به مسابقات وقتی هیچ کس حاضر به پذیرش این سمت نشد گزینه ای غیر از حمید استیلی باقی نمانده بود.

انتظار نداشته باشیم که این تیم در مسیری خلاف جهت حرکت جریان ویرانگر مدیریت فوتبال کشور به سمت موفقیت بزرگ حرکت کند و طلسم چهل ساله را بشکند.

کافی است به حال و روز تیم ملی بزرگسالانمان بنگریم که با مدیریت پنج ستاره و آنهمه لژیونر نامدار و مارک ویلموتس 2.6 میلیون دلاری (30 میلیاردی) مقابل بحرین و عراق شکست خورد.

در این مقایسه منصفانه باید به خاطر تساوی مقابل ازبکستان و شکست نزدیک برابر کره جنوبی از استیلی و شاگردانش تشکر کنیم که حداقل تا اینجا آبروداری کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied