شمانیوز
شما نیوز

داود فنایی دلیل سکوتش را اعلام کرد

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: از لطف و محبت هواداران ممنونم و به کار در پرطرفدارترین تیم آسیا افتخار می‌کنم.

داود فنایی دلیل سکوتش را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: داوود فنایی اظهار داشت: این روزها تمام تلاش خودمان را به کار بسته‌ایم تا برای کار سختی که پیش رو داریم هر چه بهتر آماده بشویم. شخصا امیدوارم بتوانم انتظار هواداران پرسپولیس، باشگاه و سرمربی را بر آورده کنم و دوران خوبی را با هم پشت سر بگذاریم.

 

وی ادامه داد: قبل از هر چیز باید از حمایت و لطف هواداران تشکر کنم. از روزی که خبر احتمال حضور ما در پرسپولیس منتشر شد، لطف و محبت زیادی را از هواداران چه در فضای مجازی و چه در امکان عمومی دریافت کردیم. باید اعتراف کنم اصلا فکر نمی‌کردم تا این حد در ذهن هواداران مانده باشم و در این مدت نیز این طور دقیق عملکردم در مربیگری در  لیگ برتر را زیر ذره بین قرار داده باشند. از همین رو خوشحال هستیم که در این مدت در لیگ برتر کارنامه خوبی داشتیم و دروازه‌بان‌های ما عملکرد خوبی داشتند.

 

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: از این فرصت استفاده می‌کنم تا از اصحاب رسانه و دوستان خبرنگاری که پاسخگوی تماس‌شان نبوده‌ ام عذرخواهی کنم. شرمنده همه آنها هستم. تصمیم گرفته‌ام مصاحبه نکنم چرا که فکر می‌کنم با این روش تمرکز بیشتری روی کار خودم خواهم داشت و وارد برخی حواشی نخواهم شد. باز هم صمیمانه عذر می‌خواهم و بابت محبت همه دوستان در رسانه‌ها تشکر می‌کنم. بنده تصمیم‌گرفته‌ام در سکوت و تمرکز کارم را انجام‌ دهم.

 

داود فنایی تصریح کرد: باعث افتخار است که به پرسپولیس، پرطرفدارترین باشگاه آسیا آمده‌ایم. پر افتخارترین تیم لیگ ایران که کار کردن در آن مایه غرور است. باید بگویم هر چه داریم از پرسپولیس است. پرسپولیس ما را معرفی کرد و به ما اعتبار داد و حمایت هواداران باعث پیشرفت و رشد ما شد. بنده  به حاشیه‌ها و برخی مسایل توجهی نخواهم داشت و باید بگویم البته هر کامنت و پیام محبت‌آمیزی که از هواداران دریافت می‌کنیم، یک دنیا ارزش دارد و سخت در تلاش هستیم تا این محبت‌ها را جبران و انتظارها را بر آورده کنیم.

 

مربی دروازه‌بانی پرسپولیس، افزود: یک فرصت خوب برای خدمت داریم. تمرینات و برنامه‌ها منظم پیش می‌رود. یک ماراتن سخت داریم. بازی‌های 6 امتیازی متوالی خواهیم داشت ولی با سخت‌کوشی و حمایت هواداران می‌توانیم این سختی را به خوبی پشت سر بگذاریم. این کادر برای جاافتادن‌ برنامه‌های فنی و تاکتیکی کمی زمان می‌خواهد. در بخش دروازه‌بانی هم شرایط تیم عالی است. چهار گلر داریم که در رده‌های سنی خودشان بهترین‌های ایران هستند. آقای بیرانوند که بهترین دروازه‌بان آسیا است و به نظر من کسب عنوان بهترین فوتبالیست سال آسیا حق مسلم او  بود. رادو شِویچ هم خیلی خوب عمل کرده است. او روی کار خودش تمرکز کامل دارد و البته نشان داده همچون دیگر نفرات واقعا نسبت به تیم تعصب دارد. امیر حسین بیات و ساسان زمانه هم که هر یک در رده سنی خودشان بهترین هستند. تمرینات خوبی را با آنها دنبال می‌کنیم. تلاش ما این است که این دو نفر هم پیشرفت کنند و بیرانوند و رادو شِویچ هم در اوج و بهترین بمانند.

 

فنایی تصریح کرد: البته فرصت خوبی است برای این که از تمام پیشکسوتان و بزرگان خود رخصت بگیرم و بگویم برای همه آنها احترام زیادی قائل هستم.

 

فنایی افزود: کار سختی و سنگینی در پیش داریم. لازم است همه دست به دست هم بدهیم. هر کسی قهرمانی پرسپولیس را می‌خواهد باید در جایگاه خودش کمک کند تا شرایطی را رقم بزنیم که  مایه سربلندی همه پرسپولیسی‌ها شده و پرسپولیس باز هم به رغم برخی اتفاقات  قهرمان لیگ برتر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied