شمانیوز
شما نیوز

لوکاکو خرید جدید کونته را لو داد + عکس

روملو لوکاکو ستاره اینتر با انتشار یک عکس از پیوستن ویکتور موزس بازیکن سابق چلسی به اینتر پرده برداشت.

لوکاکو خرید جدید کونته را لو داد + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، روملو لوکاکو با انتشار یک عکس از شام خوردن بازیکنان اینتر در اینستاگرام خود از پیوستن ویکتور موزس، بازیکن سابق چلسی به اینتر پرده برداشت. حضور موزس در این عکس نشان می‌دهد که او عملا به اینتر پیوسته و تنها اعلام خبر رسمی پیوستن او به این تیم باقی مانده است.

 

 

ویکتور موزس اخیرا به شهر میلان سفر کرده و به زودی با اعلام خبر رسمی انتقالش به اینتر، بار دیگر به سرمربی سابق خود آنتونیو کونته خواهد پیوست. درحالیکه باشگاه اینتر قصد داشت انجام انتقال او را به شکل غافلگیرکننده اعلام کند به نظر می‌رسد انتشار عکس روملو لوکاکو در اینستاگرام این انتقال را پیشاپیش لو داده است.

 

در عکس منتشر شده توسط لوکاکو چند نفر از بازیکنان اینتر بر سر میز شام در حالیکه به دوربین لبخند زده‌اند ژستی حاکی از صمیمیت و اتحاد درون تیمی گرفته‌اند. با نگاه دقیق‌تر به این عکس مشخص می‌شود که علاوه بر الکسیس سانچس و دیگر ستاره‌های اینتر، ویکتور موزس هم کنار میز نشسته و با دیگر بازیکنان اینتر شام می‌خورد.

 

 

موزس 29ساله درحالیکه لبخند به لب دارد روبه‌روی لوکاکو نشسته و به نظر می‌رسد در حال اخت شدن با هم‌تیمی‌های جدید خود و سازگار شدن با فضای اینتر است. لوکاکو در کپشن پست اینستاگرامی خود نوشت:" برادران من، پسران من، رفقای من، هم‌تیمی‌های من در اینتر".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied