شمانیوز
شما نیوز

رئال مادرید به دنبال فراموشی خاطره 2006 + عکس

رئال مادرید به دنبال پاک کردن خاطره تلخ سال 2006 مقابل رئال ساراگوسا است.

رئال مادرید به دنبال فراموشی خاطره 2006 + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، زین الدین زیدان در دوره هدایت رئال مادرید فاتح تمامی عناوین ممکن شده و فقط جای جام کوپا دل ری در ویترین افتخارات او خالی است. امروز این  رقابت  ها قرعه کشی شد و بر این اساس قرار است در مرحله بعد  رئال مادرید  به مصاف سارگوسا برود و زیدان به دنبال پاک کردن یکی از تلخ ترین خاطراتش در این باشگاه خواهد بود.

 

در سال 2006 و در دیدار رفت مرحله  نیمه نهایی  کوپا دل ری یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ رئال مادرید رقم خورد. این تیم در خانه ساراگوسا مهمان این تیم بود و در پایان شکست باورنکردنی 1-6 در کارنامه رئال مادرید ثبت شد.

 

دیگو میلیتو، ستاره اسپانیایی در آن دیدار یکی از بهترین نمایش های دوران ورزشی را ارائه داده و موفق شد چهار بار دروازه رئال مادرید و ایکر کاسیاس را باز کند. در ترکیب ابتدایی رئال ستاره هایی چون سرخیو راموس، دیویود بکام و رونالدوی برزیلی حضور داشتند و زین الدین زیدان نیز در دقیقه 65 به جای توماس گراوسن وارد میدان شد. البته حضور زیزو نیز تاثیری در تغییر شرایط نداشت و در نهایت رئال مادرید با دریافت شش گل، یکی از بدترین شب های تاریخش را سپری کرد. جالب اینجاست رئال در  بازی  برگشت با نتیجه 0-4 پیروز شد، اما در نهایت این ساراگوسا بود که راهی فینال کوپا دل ری شد. همچنین رئال مادرید با هدایت  کارلوس کی روش  در فینال سال 2004 نیز با نتیجه 2-3 مغلوب ساراگوسا شد و قهرمانی را از دست داد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied