شمانیوز
شما نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال کی مشخص می‌شود؟

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه های مختلف برای انتخاب سرمربی تیم ملی هستند و تا چند روز آینده سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کی مشخص می‌شود؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمانهای امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه ورزش همانگونه که در ۴۱ سال گذشته در همه صحنه‌ها و عرصه‌های دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان به میدان آمده و کارنامه درخشانی داشته این بار هم با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کند. 

وی افزود: امروز تحت شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها قرار داریم که در عرصه های مختلف فشارهای زیادی به ملت ما وارد می کند اما مردم ما نشان دادند که با عزمی راسخ و باصلابت در مقابل تمام تهدیدات ایستاده‌اند.

وزیر ورزش تصریح کرد: جامعه ورزش در ایام الله دهه فجر ۹۸ نیز مانند سال‌های گذشته در تمام مراسمات حضور پرشور خواهد داشت و در راهپیمایی و رفراندم بزرگ ۲۲بهمن در کنار همه اقشار مردم، آمادگی خود را برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اعلام خواهند کرد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان در انتخابات پیش رو در دوم اسفند ماه نیز حضور گسترده خواهند داشت، ادامه داد: علیرغم همه مشکلاتی که دشمن برای ما به وجود آورده، یک وحدت و انسجام در کشور وجود دارد و همه مردم از اقوام و مذاهب مختلف با ایثارگری و جانفشانی از حاکمیت ملی و تمامیت ارزی خود دفاع می‌کنند. 

وی درخصوص انتصاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال گفت: همکاران ما در فدراسیون به شدت مشغول هستند و بررسی‌های مختلف را روی گزینه های متعدد انجام می دهند لذا ظرف چند روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد. 

وزیر ورزش با اشاره به لغو میزبانی تیم های ایران بیان کرد: امروز فشارهای دشمنان متمرکز روی بحث های مالی و پولی نیست بلکه با همه توان خود در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، ملی و جتماعی فشار وارد می کند. 

سلطانی‌فر اضافه کرد: تلاش ما این است که با فعال کردن دیپلماسی ورزشی و ملاقات با مقام‌های عالی رتبه ورزش جهان از جمله ریاست کمیته بین المللی المپیک و روسای فدراسیون های بین المللی ورزشی و تعامل با کنفدراسیون های آسیایی بتوانیم این فشارها را کم کنیم. 

وی گفت: تهدیدها جدی است و بایستی با وحدت و انسجام، مراقبت لازم را انجام دهیم که مشکلی پیش نیاید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied