شمانیوز
شما نیوز

۲ سهمیه المپیک برای کاراته بانوان قطعی شد

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با تاکید بر اینکه هدفمان کسب ۳ سهمیه کامل المپیک ۲۰۲۰ است، گفت: می‌خواهیم در المپیک توکیو به بهترین نتیجه برسیم.

۲ سهمیه المپیک برای کاراته بانوان قطعی شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: درباره نتایج تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های لیگ جهانی پاریس، اظهار کرد: سه مرحله دیگر از لیگ جهانی کاراته را در راه کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و باید با تمرکز و تمام توان برای کسب بهترین نتایج و افزایش امتیاز سهمیه المپیک در ۳ رویداد باقی‌مانده شرکت کنیم.

او با اشاره به ادامه عملکرد خوب حمیده عباسعلی در رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه، گفت: خدا را شکر در وزن ۶۸+ کیلوگرم عباسعلی توانست با نمایشی خوب به مدال طلا برسد و اینبار نیز قهرمانی خود را همانند رقابت‌های شیلی تکرار کند و با اختلاف بالا صاحب جایگاه نخست رنکینگ شود. همچنین سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم به رده دوم رنکینگ رسید و او نیز اختلاف خوبی با رقبایش دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه تاکنون کسب دو سهمیه المپیک توسط عباسعلی و بهمنیار برای بانوان ایران قطعی شده است، گفت: با این حال ما سه مرحله دیگر برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و حتما باید به روی سکو برویم تا کار را تمام کنیم.

خوش قدم ادامه داد: طراوت خاکسار در این مسابقات در دور دوم حذف شد و نتوانست امتیاز زیادی کسب کند. او در رده سوم رنکینگ بود، اما بدلیل حذف از این مسابقات به رده‌های پایین‌تر رفت. رزیتا علیپور هم در رده پنجم بود که تا رده هفتم پایین‌تر رفت، اما اختلاف میلیمتری در این وزن وجود دارد و او باید در ادامه راه با کسب مدال‌های خوشرنگ خود را به جمع ۴ نفر برساند. تمام سعی ما این است که در مراحل بعدی بهترین نتایج را بگیریم و بتوانیم با حداکثر سهمیه در المپیک حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با تاکید بر اینکه تمام هدف ما این است که از طریق رنکینگ صاحب سهمیه‌های المپیک شویم، گفت: اگر هم بنا به هر دلیلی نتوانیم از طریق رنکینگ سه سهمیه را بگیریم این شانس را داریم تا در نهایت در رقابت‌های فرانسه که به عنوان مسابقات آخر کسب سهمیه است به سهمیه کامل برسیم، البته کار سختی است، اما مصمم هستیم اتفاقات خوبی را برای کاراته بانوان رقم بزنیم.

او با اشاره به پتانسیل بالای کاراته بانوان ایران، خاطرنشان کرد: ما در المپیک جوانان توانستیم با سه سهمیه المپیک به سه مدال برنز برسیم. امیدوارم اینبار نیز سه سهمیه المپیک را بگیریم و بهترین نتیجه ممکن را در المپیک بگیریم تا باعث شادی دل مردم‌مان شویم. کاراته بانوان شایسته رسیدن به افتخار است و این موضوع را بار‌ها ثابت کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied