شمانیوز
شما نیوز

زمان معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

بهاروند گفت: با توجه به حساس بودن این موضوع و بازی های پیش رو و همچنین مشکلات پیش آمده این انتخاب باید بدون اشتباه صورت گیرد به همین دلیل اعلام این موضوع به هفته آینده موکول شد.

زمان معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: حیدر بهاروند روز چهارشنبه اظهار داشت: انتخاب سرمربی بر عهده فدراسیون است و باید پس از طی مراحل قانونی اعلام شود و قرار بود دیروز معرفی شود.

وی افزود: با توجه به حساس بودن این موضوع و بازی های پیش رو و همچنین مشکلات پیش آمده این انتخاب باید بدون اشتباه صورت گیرد به همین دلیل اعلام این موضوع به هفته آینده موکول شد.

بهاروند در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون نیز گفت: سرپرست این فدراسیون طبق قانون می تواند تا ۱۸ اردیبهشت سال آینده به کار خود ادامه دهد اما بهتر است این موضوع در زمان کوتاه تری صورت گیرد.

وی افزود: اگر انتخابات زودتر انجام شود بهتر می توان برای بازی های تیم ملی که در آینده نزدیک و فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، برنامه ریزی کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال یادآور شد: انتخابات فدراسیون ۲۵ اسفندماه سال جاری برگزار می شود و در سایت فدراسیون نیز متقاضیان می توانند ثبت نام کنند.

بهاروند در بخش دیگری از سخنانش در خصوص فوتبال استان ایلام نیز گفت: با توجه به مشکلات و کمبود منابع مالی در این استان اما استعدادهای فراوانی وجود دارد و تاکنون نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی در خصوص سهمیه دادن در لیگ یادآور شد: سال گذشته در لیگ سه، مرحله اول، به تیم چوار ۶۵سهمیه ای داده شد و در جام حذفی نیز شرکت کردند اما موفق به نگهداری آن نشدند که البته تیم داری هزینه های بسیاری دارد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص سوپر جام و جام حذفی نیز گفت: بر اساس مصوبه این فدراسیون سوپرجام و جام حذفی در ورزشگاه هایی برگزار می شود که بالای ۴۰ هزار نفر جمعیت دارند.

وی با بیان اینکه فوتبال جام حذفی در شیراز برگزار می شود، افزود: اما می توان مسابقه ای با نام شهدای چوار ۶۵ برگزار کرد و فدراسیون با تمام توان از این مسابقات حمایت خواهد کرد.

بهاروند همچنین در خصوص امتیازات استان های کم برخوردار نیز یادآور شد: این استان ها از پرداخت ورودی به مسابقات معاف هستند که می تواند امتیازی برای آنها باشد در حالیکه استان های برخوردار باید این هزینه را پرداخت کنند.

وی یکی دیگر از این امتیازات را تصویب ۲ درصدی درآمدهای تبلیغاتی به استان های کم برخوردار عنوان کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال روز سه شنبه برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال به ایلام سفر کرد.

استان ایلام دارای هشت هزار فوتبالیست و ۲۲ مدرسه فوتبال در رده‌های سنی مختلف در بخش‌ زنان و مردان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied