شمانیوز
شما نیوز

ترکیب استقلال برای نفت مسجد سلیمان اعلام شد + ساعت بازی

فرهاد مجیدی ترکیب تیمش برای دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را در شرایطی اعلام کرد که دو مهره اصلی آبی پوشان تهرانی روی نیمکت قرار دارند.

ترکیب استقلال برای نفت مسجد سلیمان اعلام شد + ساعت بازی

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال استقلال پس از کسب یک پیروزی ارزشمند و شیرین مقابل الریان، امروز از ساعت 17 و در چارچوب هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ از شاگردان مهدی تارتار در ورزشگاه آزادی پذیرایی می کند.


نکته جالب توجه اینکه فرهاد مجیدی تصمیم گرفته که به وریا غفوری وینگر راست تیمش و همینطور مهدی قائدی زوج دیاباته استراحت بدهد تا این دو بازیکن را برای دربی پایتخت که پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود، حفظ کند.


به این ترتیب مانند همیشه سیدحسین حسینی در درون دروازه خواهد بود و شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی و میلاد ذکی پور سه مدافع میانی تیم در سیستم 2-5-3 خواهند بود.


در بخش میانی علی دشتی در سمت راست زمین، جایگزین وریا غفوری شده و آرش رضاوند، فرشید باقری و علی کریمی سه هافبک میانی تیم خواهند بود تا ریگی هم فرصت استراحت پیدا کرده باشد. ضمن اینکه میلیچ مانند همیشه در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد.


نکته قابل توجه دیگر حضور ارسلان مطهری در ترکیب اصلی است که نمایش بسیار خوبی در دیدار برابر الریان داشت و حالا این فرصت را پیدا کرده تا از ابتدا در کنار دیاباته ماشین گلزنی استقلالی ها بازی کند.

 


ترکیب اصلی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان؛ 


سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied