شمانیوز
شما نیوز

کفش طلا در یک قدمی ستاره بایرن مونیخ + عکس

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ امروز نیز برابر ماینتس موفق به گلزنی شد.

کفش طلا در یک قدمی ستاره بایرن مونیخ + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، روزهای پرفراز و نشیب بایرن مونیخ تحت هدایت نیکو کواچ در حال فراموشی بوده و باواریایی ها سال جدید زیر نظر هانسی فلیک را با اقتدار آغاز کرده اند. بایرن مونیخ امروز عصر موفق شد با نتیجه 1-3 ماینتس را مغلوب کند و گل اول این تیم روی ارسال تماشایی بنجاین پاوارد و ضربه سر محکم و دقیق رابرت لواندوفسکی به ثمر رسید. بایرن مونیخ با این پیروزی حالا موقتا بالاتر از لایپزیش در صدر جدول رقابت های بوندسلیگا قرار گرفته است.

 

ستاره باتجربه لهستانی حالا بالاتر از تیمو ورنر 20 گله، با 22 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار داشته و بخت اول کسب عنوان آقای گلی آلمان به شمار می آید. همچنین رابرت لواندوفسکی حالا تنها یک گل با چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی و گلزن لاتزیو فاصله دارد و می تواند در ادامه فصل به کسب عنوان کفش طلای اروپا برای اولین بار در دوران ورزشی خود امیدوار باشد.

 

اما امروز رابرت لواندوفسکی به رکورد 150 گل بوندسلیگایی برای بایرن مونیخ نیز دست یافت و او این تعداد گل را تنها در 179 بازی به ثمر رسانده که آمار خیره کننده ای به شمار می آید. چند هفته دیگر بایرن مونیخ با قرعه ای دشوار باید در لیگ قهرمانان به مصاف چلسی برود و در اختیار داشتن یک رابرت لواندوفسکی آماده، هانسی فلیک و هواداران بایرن مونیخ را به ادامه فصل امیدوار ساخته است.

 

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied