شمانیوز
شما نیوز

همه چیز درباره نیمکت استقلال در دربی 92 + عکس

مردان تکنیکی و خاطره ساز از چهار دهه تاریخ باشگاه استقلال امروز نیمکت رهبری این تیم در دربی 92 را شکل می دهند.

همه چیز درباره نیمکت استقلال در دربی 92  + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، با جدایی استراماچونی از استقلال نیمکت رهبری تیم به فرهاد مجیدی سپرده شد، مردی  که نزد هواداران از جایگاه بالائی برخوردار است. انتخاب اول فرهاد برای تکمیل کادر رهبری اش، مجید نامجو مطلق بود که برای نسل قدیمی تر فوتبال کمتر از فرهاد محبوب نیست. زوج جدید وزن نیمکت استقلال را سنگین و انتظارات از این زوج را بالا بردند.

 


مجیدی الگوی خودش را دستیار اول کرد. هر دو در بهترین دوران فوتبالشان با شماره 7 برای استقلال لحظات شیرینی ساخته اند. مجید نامجو مطلق در سال 1364 از بانک ملی به استقلال پیوست و با شماره 14 این تیم خیلی زود یکی از بهترین های ایران شد و خیلی زود به تیم منتخب الف تهران در لیگ قدس و تیم ملی رسید. سال ها در استقلال بازی کرد و با این تیم به قهرمانی آسیا رسید، شماره 7 استقلال را گرفت و سال ها به تن کرد. او که همواره خودش را یک استقلالی می داند قبل از خداحافظی از فوتبال سه سال در پرسپولیس تهران بازی کرد. او یکی از بهترین های دهه 60 و 70 فوتبال ایران بود و تا پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن فرانسه هم پیش رفت، مردی که تکنیک مثال زدنی اش برای استقلالی ها هیچ وقت فراموش نمی شود .

 


آقا مجید گفته بود دیگر دستیار هیچ مربی ایرانی نمی شود، اما وقتی از اهداف فرهاد در استقلال مطلع شد دستیاری او را قبول کرد تا با تلاشی که همراه با سرمربی می کند و در تصاویر شکار شده امیرحسین خیرخواه در تمرین دیروز کاملا مشهود است استقلال دوباره قهرمان لیگ شود. تصاویری که نشان می دهد هفت های اسطوره ای تاریخ استقلال با تمرکز کامل تمامی حرکات بازیکنان در تمرین برای بهترین عملکرد استقلال در دربی را رصد می کنند.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied