شمانیوز
شما نیوز

همه گزینه های تعویض استقلال و پرسپولیس و جزئیات دربی 92 + عکس

به نظر می‌رسد دست یحیی گل‌محمدی روی نیمکت در دربی امروز بازتر از همتایش خواهد بود.

همه گزینه های تعویض استقلال و پرسپولیس  و جزئیات دربی 92 + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، با اعلام ترکیب ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی که تقریبا با هیچ سورپرایزی همراه نبود، حالا می توانیم به بازیکنانی که روی نیمکت نشسته‌اند، نگاهی بیاندازیم.


یحیی گل محمدی که به نظر می‌رسد دستش روی نیمکت بیش از فرهاد مجیدی پر است، بازیکنانی همچون امید عالیشاه، بشار رسن، محسن ربیع خواه، آریا برزگر، محمد نادری، آنتونی استوکس، سیامک نعمتی و بوژیدار رادوشویچ را روی نیمکت سرخ‌ها می‌بیند.


با این شرایط پرسپولیس در نیمه دوم و در صورت به دست نیامدن نتیجه لازم گزینه‌های همچون امید عالیشاه، بشار رسن، آنتونی استوکس و سیامک نعمتی را برای ورود به زمین در فاز تهاجمی خواهد داشت.
در سوی دیگر میدان فرهاد مجیدی چندان دستش روی نیمکت باز نیست. با توجه به مصدومیت شدید دیاباته، این بازیکن حتی روی نیمکت هم حضور ندارد. در فاز دفاعی میلاد زکی پور و بودوروف جزو گزینه های استقلال روی نیمکت هستند، اما در فاز تهاجمی فرهاد مجیدی می تواند روی بازیکنانی همچون مرتضی تبریزی و آرش رضاوند حساب باز کند.


سینا خادم پور، زکریا مرادی و حسین پورحمیدی به عنوان دروازه‌بان دوم از دیگر نیمکت نشین‌های استقلال در دربی به حساب می‌آیند.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied