شمانیوز
شما نیوز

عکس جنجالی و لورفته از خالکوبی عجیب فوتبالیست معروف + بیوگرافی و تصاویر جدید

محسن بنگر که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده، در دو بازی گذشته سرخ‌ها حسابی برای آبی‌ها کری‌ خوانده. او ابتدا در دربی تهران پس از سوت پایان بازی شش انگتش را به تماشاگران آبی نشان داد و پس از آن شب گذشته در بازی با الهلال در جشن پیروزی پیراهنش را برعکس پوشید تا به یاد استقلالی‌ها بیاورد که شش‌تایی هستند.

 عکس جنجالی و لورفته از خالکوبی عجیب فوتبالیست معروف + بیوگرافی و تصاویر جدید
نمناک نوشت :

محسن بنگر، مدافع متعصب پرسپولیس برخلاف داخل زمین که محکم و جنگنده بازی می کند و هر مهاجمی را به ترس وادار می کند، در خانه و در میان اهالی خانواده نمونه یک مرد مهربان و خانواده دوست است که بیشتر وقتش را با دخترهایش، دریا و دنیز می گذراند.

 

د

 

او در سال های اخیر، چه زمانی که در سپاهان بود و چه در سال هایی که به پایتخت کوچ کرده و برای سرخ پوشان تهران بازی می کند، همواره یکی از ارکان اصلی تیم هایش بوده. شاید در سال های اخیر عدم حضور در تیم ملی یکی از نکات تاریک کارنامه او بوده و بسیاری معتقدند او شایسته حضور در تیم ملی هم بوده است.

با این حال در این مصاحبه بیشتر به زندگی شخصی محسن بنگر، حضورش در خانه به عنوان یک همسر و یک پدر و علایق و خصوصیاتش پرداخته ایم؛ خصوصیاتی که از محسن بنگر یک مرد ایده آل برای خانواده ساخته است. او پدری است که دوست دارد تمام آرزوهای دخترانش را برآورده کند و طبق رسم و رسوم، از حالا به فکر جورکردن جهیزیه برای دخترانش است.

 

دالدبایتبا

 

 

مصاحبه محسن بنگر و دریا

همسرم، رئیس خانه

من به خاطر تمرین و مسابقات اکثر اوقات در خانه نیستم و مشغول فوتبال هستم و همیشه کارهای خانه و امور منزل به عهده همسرم است؛ اوست که مسوولیت ها را برعهده دارد و درنتیجه معلوم است که رئیس خانه خانم است.

حمایت های یک همسر

موفقیت فوتبالی ام را تا حد زیادی مدیون همسرم هستم. جالب است که همسرم اصلا فوتبالی نیست و حتی بازی های مرا نگاه نمی کند اما یک پشتیبان واقعی بوده و همیشه زحمت ها به گردن اوست. من به خاطر فوتبال از خانه دور هستم و او سختی های زیادی را تحمل کرده و همیشه کنارم بوده؛ با همین ازخودگذشتگی ها و حمایت های او است که توانسته ام موفق شوم.

زوج شمالی در اصفهان

من و همسرم در شمال با هم بچه محل بودیم و همدیگر را می شناختیم. زمانی که در شموشک نوشهر بازی می کردم باهم آشنا شدیم و بعد از مدتی ازدواج کردیم. سال های اول زندگی مان هم مصادف با حضور من در اصفهان شد و آنجا زندگی می کردیم.

راضی از موفقیت من

همانطور که گفتم همسرم کلا در مورد فوتبال نظری ندارد و فوتبالی نیست و آنطور نیست که دائم بخواهد به خاطر حضور من در این عرصه، اخبار و مسائل آن را دنبال کند. اما فکر می کنم از حضورم در این عرصه راضی است چون از موفقیتم خوشحال می شود و این برایم از همه چیز مهم تر است.

همسر خوب، پدر نمونه

درباره اینکه همسر خوبی هستم یا یک پدر نمونه، نمی دانم چه بگویم و این را باید از همسرم و دخترهایم بپرسید چون بهتر می توانند جواب این سوال را بدهند. اما من همیشه شادی آنها را خواسته ام و در زندگی برای خوشحالی و رفاه شان تلاش کرده ام؛ امیدوارم که توانسته باشم زحمات همسرم را جبران کنم و برای دخترهایم، پدر خوبی باشم.

وقتی پدر شدم. . .

دختر بزرگم، دریا سال 85 متولد شد. می توانم بگویم بهترین روز زندگی ام بود. البته با تیم سپاهان در اردوی ترکیه بودیم و من بعد از 12 روز برگشتم به ایران و دریا را برای نخستین بار دیدم. اسم هر دو دخترم را خودم انتخاب کردم. واقعا پدر شدن خیلی لذت بخش است و همان اتفاقی که می خواستم در زندگی ام افتاد.

فرزند سالم و صالح

همیشه دوست داشتم دوتا دختر داشته باشم که خدا هم مرا به آرزویم رساند. البته نمی خواهم شعار بدهم اما واقعیت این است که بچه سالم و صالح باشد، از هر چیزی مهم تر است و دختر و پسر بودن آن فرقی ندارد.

 

جورکردن جهیزیه

جهیزیه در این دوره و زمانه مُد نیست چه برسد به 12-10 سال آینده که دخترهایم به سنی می رسند که می توانند ازدواج کنند. (باخنده) ولی ما شمالی ها رسم داریم برای دخترمان جهیزیه می گیریم و رسم مان تا سال های آینده هم پابرجاست؛ قطعا من هم برای دخترهایم جهیزیه جور خواهم کرد.

 

کنترل در دست دریا

دریا خانم، دختر بزرگم کسی است که همواره کنترل تلویزیون در خانه در دستان اوست. دریا همیشه کارتون نگاه می کند و حتی اجازه نمی دهد من فوتبال ببینم. (باخنده) ایشان هیچ کارتونی را از دست نمی دهد.

 

تغییر در زندگی ها

سبک زندگی مردم این روزها نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده است. به نظرم رفت و آمدها کم شده و قدیم ها فامیل های دور و نزدیک دور هم جمع می شدند اما الان خانواده ها فقط در جمع خودشان هستند. بیشتر هم در دنیای مجازی و تلفنی با هم در ارتباط هستند و مشکلات آنقدر زیاد شده که دیگر وقت نمی کنند همدیگر را ببینند و دور هم جمع شوند. همه مردم مشغله های زیادی دارند و همین باعث شده زندگی ها و روابط نسبت به قدیم تغییر کند.

 

بچه ها و آی پد و موبایل

بچه های امروزی از وقتی به دنیا می آیند، آی پد و موبایل دست شان است و تکنولوژی باعث شده زندگی ها نسبت به گذشته عوض شود. از چند سال دیگر هم باید دخترهایم را کلاس زبان و کامپیوتر ثبت نام کنم. اما زمان ما اینجوری نبود و از این خبرها نبود؛ خیلی کودکی ساده ای داشتیم.

 

تاثیر والدین در پیشرفت

تاثیر والدین در موفقیت فرزندان واقعا تاثیری خاص و مهم است. پدر و مادرم در موفقیت من خیلی سهم داشتند. وقتی متوجه شدند به فوتبال علاقه دارم خیلی حمایتم کردند و نقش بسزایی در فوتبالیست شدنم داشتند. درواقع حس می کنم این پدرها و مادرها هستند که می توانند با حمایت صحیح و درست، راه را برای پیشرفت فرزندان خود باز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied