شمانیوز
شما نیوز

قهرمانی یاران اینیستا در فینالی عجیب + عکس

تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن در یک بازی عجیب فاتح سوپر جام این کشور شد.

قهرمانی یاران اینیستا در فینالی عجیب + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یاران آندرس اینیستا در ویسل کوبه امروز در مسابقه فینال سوپر جام ژاپن در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما را شکست دادند و فاتح جام شدند. اما اتفاقی کم نظیر در این بازی رقم خورد که به نوعی نتیجه بازی را تحت الشعاع قرارداد.

 

ماجرا از این قرار است که این مسابقه در طول ۹۰ دقیقه وقت معمول با تساوی ۳-۳ به اتمام رسید و در ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافه هم دروازه‌ها بسته ماند تا ضربات پنالتی تیم پیروز میدان را تعیین کند. اینجا بود که آن اتفاق عجیب رقم خورد، بازیکنان دو تیم ۹ ضربه پنالتی را از دست دادند.

 

۲ بازیکن اول هر ۲ تیم ضربات پنالتی را تبدیل به گل کردند و چهار گل به ثمر رسید که دومین پنالتی ویسل کوبه توسط آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا وارد دروازه یوکوهاما شد.

 

قهرمانی یاران اینیستا در ژاپن در یک بازی عجیب؛ ۹ ضربه پنالتی هدر رفت

 

اما ناگهان بازیکنان هر ۲ تیم پنالتی‌ها را یکی پس از دیگری هدر دادند که یکی از آن‌ها توماس فرمالن، مدافع سابق آرسنال و بازیکن فعلی ویسل کوبه بود، سرانجام پس از این که ۹ بازیکن ضربات خود را هدر دادند، این هاتارو یاماگوچی از  ویسل کوبه بود که توانست طلسم را بشکند و باعث شود تیمش در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۲ (مجموع ۶-۵) از سد یوکوهاما بگذرد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied