شمانیوز
شما نیوز

رئال در انتظار درخشش ستاره گرانقیمت + عکس

هم تیمی سابق ادن هازارد تردید ندارد که او در رئال مادرید خود را ثابت خواهد کرد.

رئال در انتظار درخشش ستاره گرانقیمت + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، ادن هازارد تابستان امسال تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شد. برای جذب او 100 + 30 میلیون یروو هزینه کردند اما شروع خوبی نداشت.

هازارد در تمرینات پیش فصل مصدوم شد و هفته های اول لالیگا را از دست داد و دو ماه زمان برد تا او به فرم گذشته خود نزدیک شود اما دقیقا زمانی که در حال برآورده کردن انتظارات بود، در بازی با پی اس جی دچار مصدومیت شد. پس از سه ماه هازارد حالا آماده بازگشت به میادین است و انتظار می رود یکشنبه پیش رو برابر سلتا در سی دقیقه پایانی وارد زمین شود.

تردیدهایی در مورد اینکه او در رئال به همان ستاره مورد نظر تبدیل خواهد شد، وجود دارد ولی برانیسلاو ایوانوویچ مدافع صرب سابق چلسی که چند سال با هازارد هم تیمی بود،  شک ندارد که ستاره بلژیکی در رئال پاسخ منتقدان را خواهد داد.

او به مارکا گفت:« معتقدم هازارد هنوز از لحاظ بدنی در شرایط خوبی نیست. او دو بار دچار مصدومیت شده ولی همه دنیا هازارد را می شناسند و می دانند که از بهترین های دنیاست و این را در رئال هم نشان خواهد داد. برای من او یک بازیکن فوق العاده است و برایش همیشه بهترین ها را آرزو دارم.»

ایوانوویچ ادامه داد:« مصدومیت اتفاق تلخی برای هر بازیکنی است. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و سطح توقعات و فشار در این باشگاه بالاتر از هر جای دیگری است. هازارد می تواند این دوره را پشت سر بگذارد و امیدوارم مصدومیت سد راه او نشود. خوش شانسم که خیلی مقابل او قرار نگرفته ام و در عوض از هم تیمی بودن با او لذت برده ام. هازارد بال پرواز چلسی بود و در رئال نیز همینگونه خواهد بود.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied