شمانیوز
شما نیوز

شکست بدموقع اینتر در حذفی

دیدار دو تیم اینتر و ناپولی در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با برد 0-1 ناپولی به پایان رسید.

شکست بدموقع اینتر در حذفی

به گزارش  شمانیوز،دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. پس از سپری شدن این دقایق بازیکنان ناپولی بودند که تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این اینتری ها بودند که در دقایق 17 و 18، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما لائوتارو مارتینس هر دو فرصت را از دست داد.

در ادامه این بازیکنان اینتر بودند که بر بازی مسلط شدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 26، روی اشتباه اوسپینا به گل برسند اما دیگو دمه دروازه تیمش را نجات داد.

دو دقیقه بعد اینتری ها صاحب یک ضربه آزاد شدند اما ضربه بیراگی راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم بازیکنان اینتر بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در آخرین ثانیه های این نیمه، این تیم میهمان بود که در آستانه زدن گل اول قرار گرفت ولی واکنش خوب پادلی، مانع گلزنی مرتنس شد و توپ برگشتی را هم زلینسکی به بیرون زد تا نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان برسد. در 45 دقیقه ابتدایی، ناپولی 51% مالک توپ و میدان بود و تعداد شوت به دروازه های دو تیم در نیمه اول برابر بود؛ البته ناپولی در نیمه اول خطرناک تر نشان داد. 

تنها گل این بازی در نیمه دوم مسابقه از راه رسید و در دقیقه 57 فابین رویز با بهره گیری از پاس دی لورنزو، ناپولی را به گل رساند. همین گل سرنوشت بازی امشب ورزشگاه جوزپه مئاتزا را رقم زد. 

در جریان 90 دقیقه مسابقه شاگردان آنتونیو کونته هرچه تلاش کردند تا به گل برسند، بی فایده بود تا آنها در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و در خانه با نتیجه 0-1 مغلوب ناپولی شوند و برای صعود به فینال، چشم انتظار بازی برگشت بمانند.

ناپولی در شرایطی در این بازی حساس به پیروزی رسید که در رقابتهای سری آ شرایط چندان مطلوبی ندارد و در میانه های جدول قرار گرفته است؛ ولی این تیم در بازیهای حذفی مقتدر و ترسناک عمل می کند و در جام حذفی ایتالیا و بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در 11 بازی اخیرش طعم باخت را نچشیده است. حالا آنها امشب صدرنشین سری آ را به زانو در آوردند تا با امید به کسب نتیجه مطلوب در بازی برگشت، به حضور در فینال جام حذفی ایتالیا فکر کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied