شمانیوز
شما نیوز

ستاره هلند در لیگ انگلیس

دونی فن ده بیک معتقد است که چلسی انتخاب بسیار خوبی برای حکیم زیاش است و او می تواند عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته باشد.

ستاره هلند در لیگ انگلیس

به گزارش شمانیوز  ، در روزهای اخیر رسانه های بسیاری خبر از توافق 45 میلیون یورویی آژاکس و چلسی برای انتقال حکیم زیاش داده اند و به نظر می رسد که این بازیکن اولین خرید بزرگ تیم لمپارد خواهد بود. سرمربی جوان چلسی تلاش زیادی کرد که این بازیکن 26 ساله را در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه به استمفوردبریج بیاورد اما موفق نشد چرا که آژاکس حاضر نبود تا پایان فصل این بازیکن را به فروش برساند. اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، نیز این موضوع را شب گذشته تایید کرد.

فن ده بیک که هم تیمی این بازیکن است نیز معتقد است که او شایسته حضور در باشگاه چلسی است. این بازیکن درباره زیاش گفت: " بله من نیز این اخبار را شنیدم اما نمی دانم تا چه حد تمام شده است. برای او بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم او عملکرد خوبی داشته باشد. به نظر من این قدمی است که او شایسته آن است. او فوتبالیست بی نظیری است. من اطمینان دارم که او بهترین کار را می کند.

فکر می کنم چلسی باشگاه بسیار خوبی است که جوانان بسیاری دارد و در حال رشد است. فکر می کنم آنجا بهترین جا برای حکیم است. البته که هرکس نظر خودش را دارد ولی من فکر می کنم این انتخاب خوبی است. "

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied