شمانیوز
شما نیوز

۱۰ ستاره که قرار است در المپیک بازی کنند

مسابقات المپیک قرار است سال آینده در توکیو ژاپن برگزار شود. در این مسابقات ۱۶ تیم فوتبال از کشور‌های صعود کرده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. نکته جالب توجه اینجاست که قرار است در این المپیک ستاره‌های زیادی را در زمین فوتبال ببینیم.

۱۰ ستاره که قرار است در المپیک بازی کنند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ای اسپورت: مسابقات المپیک قرار است سال آینده در توکیو ژاپن برگزار شود. در این مسابقات ۱۶ تیم فوتبال از کشور‌های صعود کرده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. نکته جالب توجه اینجاست که قرار است در این المپیک ستاره‌های زیادی را در زمین فوتبال ببینیم. تا الان تیم‌های امید آرژانتین، برزیل، اسپانیا، آلمان، رومانی، فرانسه، مصر، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، کره‌جنوبی، عربستان سعودی، استرالیا، ژاپن و نیوزلند موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شده‌اند. این در شرایطی است که هنوز تکلیف ۲ تیم باقی مانده که سهمیه کونکاکاف است، مشخص نشده است. در این میان بازیکنان مطرحی قرار است با تیم‌های زیر ۲۳ سال کشورشان به ژاپن سفر کنند تا در المپیک به میدان بروند. اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

۱- کای هاورتز (بایرلورکوزن، آلمان)

۲- لائوتارو مارتینز (اینتر، آرژانتین)

۳- جبرئیل عیسی (منچسترسیتی، برزیل)

۴- ریچارلیسون (اورتون، برزیل)

۵- وینیسوس جونیور، (رئال مادرید، برزیل)

۶- رودریگو (رئال مادرید، برزیل)

۷- اِدر میلیتائو (رئال مادرید، برزیل)

۸- گابریل ژسوس (منچسترسیتی، برزیل)

۹- آنسومانه فاتی (بارسلونا، اسپانیا)

۱۰- کیلیان امباپه (پاری‌سن‌ژرمن، فرانسه)

همه اینها در حالی است که اگر تیم‌های آمریکا و مکزیک هم بتوانند جواز حضور در المپیک را کسب کنند می‌توانیم شاهد حضور کریستین پولیشیچ و جیووانی رینا، آلفونسو دیویس، دیگو لائینز و خوزه مکیاس در این رقابت‌های مهم باشیم. المپیک درست از زمانی شروع می‌شود که مسابقات جام ملت‌های اروپا و کوپا آمه‌ریکا به پایان رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied