شمانیوز
شما نیوز

چرا کریم باقری دستیار اسکوچیچ نمی‌شود؟

قرارداد کریم باقری با پرسپولیس به گونه ای است که به طور قطع تیم ملی و فدراسیون فوتبال قادر به پرداخت آن نیست.

چرا کریم باقری دستیار اسکوچیچ نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرورزشی : در میان تعجب همگان دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب و معرفی شد. از ملادن زگانیر، مربی دروازه‌بان سابق صنعت نفت و تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی و تونی اوسنیک، دستیار اسکوچیچ در صنعت نفت که سابقه فعالیت در تیم ملی اسلوونی را هم دارد به عنوان دستیاران سرمربی جدید تیم ملی کشورمان نام برده می‌شود.

در مورد دستیار ایرانی اسم سه گزینه به گوش می‌رسد. وحید هاشمیان که تنها دستیار ایرانی مارک ویلموتس در تیم ملی کشورمان بود، یکی از گزینه ها برای حضور در کادر فنی جدید تیم ملی است. البته او مخالفانی هم دارد که معتقدند نتوانست در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس کمکی به تیم ملی کند. البته خود او هم چندان مایل به کار کردن با اسکوچیچ نیست.

دومین گزینه مارکار آقاجانیان است. او هم که در زمان کارلوس کی روش، هشت سال دستیارش بود از سوی برخی مدیران فدراسیون به اسکوچیچ پیشنهاد شده، اما بعید است سرمربی کروات از ته دل دوست داشته باشد با دستیار مرد پرتغالی کار کند!

سومین گزینه، اما کریم باقری است. دستیار ۴ سال گذشته برانکو که هم‌اکنون کمک یحیی گل‌محمدی است. اسکوچیچ موافق کریم باقری است و فدراسیون هم مشکلی ندارد اما...

قرارداد کریم باقری با پرسپولیس یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای یک فصل است که به طور قطع و یقین تیم ملی و فدراسیون فوتبال قادر به پرداخت چنین پولی نیست. بنابراین حضور کریم باقری در تیم ملی منتفی به نظر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied