شمانیوز
شما نیوز

حواشی دیدار پرسپولیس و الشارجه

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی از بازی پرسپولیس و الشارجه نوشت: پرسپولیس تیمی ترسناک و حتی منظم نبود و الشارجه اگر غافلگیر نمی‌شد می‌توانست به پیروزی برسد.

حواشی دیدار پرسپولیس و الشارجه

به گزارش خبرنگار شمانیوز ، روزنامه الاتحاد امارات در تحلیل دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الشارجه نوشت: پرسپولیس در این بازی تیمی ترسناک و یا حتی منظم نبود و به راحتی امکان ایجاد موقعیت روی دروازه آنها وجود داشت.

در گزارش این روزنامه آمده است: الشارجه با تساوی 2 - 2 به کار خودش مقابل پرسپولیس خاتمه داد در حالی که این امتیاز را می‌توان برای ادامه بازی‌ها امیدوارکننده دانست خصوصا با توجه به پیروزی التعاون مقابل الدحیل شانس صعود همچنان وجود دارد. الشارجه عملکرد خوبی برابر پرسپولیس داشت در حالی که اگر از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کرد و با گل دقایق ابتدایی غافلگیر نمی‌شد می‌توانست در این بازی پیروز شود. در واقع امکان شکست دادن پرسپولیس در این بازی وجود داشت.

در ادامه گزارش به حضور 5200 تماشاگر در این بازی اشاره شده و نویسنده روزنامه الاتحاد اضافه می‌کند: الشارجه که از سوی هوادارانش مورد حمایت قرار داشت با سیستم خوبی مقابل حریف خودش ظاهر شد و با یک ترکیب جدید 3 نفره در خط دفاع به میدان رفت که برای اولین بار در کنار هم قرار می‌گرفتند اما نمایش خوبی داشتند. پرسپولیس به دنبال نفوذ از جناح راست بود اما این تیم ترسناک یا حتی منظم به نظر نمی‌رسید و امکان نزدیک شدن به دروازه آنها از دو جناح یا از عمق به راحتی وجود داشت. آنها بعد از گل دوم عقب‌نشینی کردند و در دقایق پایانی نیمه نخست گل تساوی الشارجه به ثمررسید.

255

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied