شمانیوز
شما نیوز

راز عجیب پرسپولیس یحیی فاش شد

پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل‌محمدی و کادر جدید، فوتبال زیباتری از قبل بازی می‌کند؛ اما در دو بازی لیگ قهرمانان و دربی نتوانسته به پیروزی برسد.

راز عجیب پرسپولیس یحیی فاش شد

به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیـوز، یحیی گل‌محمدی طرفدار فوتبال زیبا و تهاجمی است. پرسپولیس از زمان حضور این مربی توانسته فوتبالی تماشاگرپسندتر ارائه بدهد، اما جالب است که این تیم در پنج بازی با گل‌محمدی در مسابقاتی که مالکیت کمتری داشته برنده بازی شده و در دیگر بازی‌ها نتوانسته به پیروزی برسد.

 

پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل‌محمدی پنج بازی انجام داده است و دو برد، دو تساوی و یک باخت حاصل این پنج دیدار بوده است.

 

اولین برد پرسپولیس با سرمربی جدید در بازی برابر تراکتور به دست آمد و جالب است که این برد براساس آمار سایت "یازده" با مالکیت ٣٧درصدی این تیم به دست آمد. پرسپولیس صنعت نفت را هم در بازی بعدی با مالکیتی ۴٩درصدی برد.

 

 

اما از زمانی که پرسپولیس بازی مالکانه‌تری در پیش گرفت، این تیم رنگ پیروزی را ندیده است. در بازی برابر استقلال، پرسپولیس ۵٩ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و بازی دو بر دو مساوی شد.

 

در برابر الدحیل پرسپولیس ۶۴ درصد مالکیت توپ را نسبت به حریف پرستاره‌اش در اختیار داشت اما در نهایت بازی را دو بر صفر واگذار کرد.

 

در آخرین بازی این تیم برابر الشارجه، پرسپولیس باز هم شصت درصد مالکیت داشت اما بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

 

البته هنوز هم در فوتبال دنیا اغلبْ تیم‌هایی پیروز می‌شوند که مالکیت توپ بیشتری دارند؛ اما شاید این آمار و ارقام نشان دهد که فلسفه گل‌محمدی برای جا افتادن در پرسپولیس نیاز به زمان دارد. تیم کالدرون به دنبال مالکیت توپ نبود و براساس ضدحمله برنامه‌ریزی شده بود. بازیکنان پرسپولیس باید بعد از برانکو و کالدرون با یک سبک جدید دیگر بازی کنند و همین امر می‌تواند جا افتادن این روش بازی را زمان‌بر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied