شمانیوز
شما نیوز

شیطنت های استوکس در پرسپولیس هم ادامه دارد + عکس

آنتونی استوکس ، ستاره ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل شارجه، در شهر دبی باقی ماند تا امروز به جمع تیمش اضافه شود.

شیطنت های استوکس در پرسپولیس هم ادامه دارد + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه : استوکس پیش از این نیز و زمانی که در تراکتور حضور داشت، از هر فرصتی برای رفتن به دبی استفاده می‌کرد و بخصوص بعد از بازی‌های جمعه شب مستقیم خود را به این شهر حاشیه جنوبی خلیج فارس می‌رساند.

 

اما داستان مرخصی اخیر استوکس کمی متفاوت است و در شرایطی که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که وی برای دیدن فرزندش در دبی مانده تا فرصت دیدار بیشتر و وظایف پدری‌اش را انجام دهد اما انتشار تصاویری از یک نایت کلاب مشهور در دبی، نشان می دهد وقت گذرانی این مهاجم ایرلندی تنها به امور خانواده‌اش مربوط نمی‌شد.

موضوع مهم این است که اگر باشگاه پرسپولیس صلاح را در این دیده که به ستاره خارجی‌اش مرخصی بدهد یک مساله داخلی است اما اصرار به نمایش حضور در جایی که نه در عرف جامعه و نه در عرف ورزشی چندان پذیرفته نیست جای تعجب و سوال دارد.

او که بازیکن سطح بالا و ممتازی است و شاید اگر تصمیمات درست تری در زندگی ورزشی خود می گرفت در حال حاضر در سطح اول بازی در فوتبال اروپا مشغول بود، بعد از حضور در تراکتور با توجه به اصرار به انجام برخی رفتارها در نهایت به همکاری خود با این تیم پایان داد و بعد از ثبت قرارداد با یک باشگاه ترک و حضور ۱۵ روزه در آنجا با وقفه‌ای طولانی به تور پرسپولیس خورد و با این تیم قرارداد بست. با این حال با وجود اینکه او با حضور گاه و بیگاه نود دقیقه‌ای در زمین نشانه‌های واضحی از کیفیت بازی‌اش را نشان داده، اما به نظر می رسد وی همچنان در موضوعاتی که باعث شهرت منفی او شده، ساعی و کوشاست!

تصاویری که استفان سندرسون دوست بوکسور آنتونی استوکس از دبی گردی خودش و ستاره پرسپولیس در خیابانهای دبی استوری کرده است

البته بخشی از این مسوولیت به باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد که چگونه به بازیکنی که به دلیل مشکلات بدنی در ترکیب اصلی حاضر نمی‌شود و قادر به سود بردن کامل از توانایی او به این دلیل نیستند، در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان به عنوان مدعی جدی قهرمانی این فصل مرخصی داده تا روند احتمالی بازگشت استوکس به شرایط ایده آل و پس دادن هزینه سرمایه گذاری پرسپولیس کمتر بشود.

 

حضور بازیکنان حرفه‌ای در مکان‌هایی همچون کلاب همواره با دید منفی هواداران و البته رسانه‌ها همراه بود و آن را عاملی برای عدم تمرکز و کارایی کامل بازیکن در ترکیب تیم‌ها می‌دانند. همین چند وقت پیش بود که حضور بازیکنان برایتون در یک کلاب و انتشار ویدیوهایی از آن با واکنش باشگاه همراه شده بود و اکنون باید دید باشگاه پرسپولیس که مطمئنا با محدودیت‌های فرهنگی حضور در چنین فضاهایی بیشتر آگاه است، چه واکنش و پاسخی به این موضوع خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied