شمانیوز
شما نیوز

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شد

محمود فکری پس از توافق با مدیران باشگاه نساجی مازندران، هدایت این تیم را درادامه مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور قبول کرد وجانشین محمد رضا مهاجری سرمربی مستعفی این تیم شد.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  باشگاه نساجی مازندران نیز روز سه شنبه خبر حضور " محمودفکری" دراین تیم را تائید واعلام کرد، این مربی در روزهای آینده تمرینات تیم نساجی را برای بازی‌های آینده لیگ برتر از سر خواهد گرفت.

فکری ۵۰ ساله که اهل شهرستان جویبار استان مازندران است، پس از حضور در تیم نساجی مازندران، به مدت دو ماه سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته یک فوتبال کشور بوده ونتایج خوبی نیز با این تیم کسب کرده بود.

تیم نساجی مازندران در دومین فصل حضور خود درلیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با " محمدرضا مهاجری" آغاز کرد و در نیم فصل نخست نتایج خوبی را نیز با این تیم کسب کرده بود.

مهاجری در چند هفته گذشته با کسب نتایج دور ازانتظار برابر تیم‌های پایین جدولی به شدت مورد انتقاد هواداران ورسانه های مازندرانی قرار گرفته بود. وی هفته گذشته وپس از کسب تساوی بدون گل دربازی خانگی برابر تیم پارس جنوبی جم درخواست استعفا از سمت خود داده بود ومورد موافقت مسئولان باشگاه نساجی نیز قرار گرفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۸ اسفند در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم ماشین سازی تبریز است.

تنها نماینده مازندران دراین رقابتها درپایان هفته بیستم با ۲۰ امتیاز اکنون در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.

 
کد خبر 4862720
  •  
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied