شمانیوز
شما نیوز

استوری جنجالی فرهاد مجیدی از مخالفتش با حضور مظلومی + تصاویر

سرمربی استقلال با برکناری سرپرست تیمش مخالفت کرده است تا یک بار دیگر مشخص شود شکاف عمیقی بین او و مدیران باشگاه وجود دارد.

استوری جنجالی فرهاد مجیدی از مخالفتش با حضور مظلومی + تصاویر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه : استقلال شب گذشته شب شلوغ و پرخبری را پشت سر گذاشت که یکی از آنها برکناری سعید رمضانی و جایگزینی پرویز مظلومی در سمت سرپرستی تیم فوتبال استقلال بود.

 

سعید رمضانی به دلیل آنچه عدم اختیار خواند حاضر نشد استقلال را در سفر به کویت برای بازی با الاهلی همراهی کند و بعد از آن هم مصاحبه تندی علیه مدیران باشگاه انجام داد تا حالا عبدالرضا موسوی از پذیرفته شدن استعفای او خبر بدهد. 

با این حال از استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی با برکناری سعید رمضانی مخالفت کرده است و قرار است او به همراه تیم به سیرجان سفر کند، سرمربی استقلال دقایقی پیش با انتشار یک استوری حمایتی از ادامه همکاری با سرپرست فعلی استقلال خبر داد تا مشخص شود شکاف بزرگی بین سرمربی با مدیران باشگاه وجود دارد.

 

 

البته این موضوع این را هم نشان می دهد که مجیدی تمایلی به حضور پرویز مظلومی روی نیمکت تیمش ندارد، فردی که در لیگ یازدهم سرمربی اش بوده است اما سرمربی فعلی آبی ها ترجیح می دهد با کادر فعلی خود به کارش ادامه بدهد.

پیش از این مجیدی با حضور صالح مصطفوی در کمیته انضباطی باشگاه مخالفت کرده بود، عضو کادر فنی آبی ها که چندی پیش از امکانات باشگاه انتقاد کرده بود.

همه این ها نشان می دهد ارتباط فرهاد مجیدی با مدیران فعلی استقلال خوب و مناسب نیست، موضوعی که می تواند برای استقلال در راه موفقیت در سه جام پیش رو مشکلاتی را ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied