شمانیوز
شما نیوز

جدایی مدیر سپاهان پس از رای دیدار جنجالی

مسعود تابش، امروز استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه سپاهان کرد.

جدایی مدیر سپاهان پس از رای دیدار جنجالی

به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیـوز و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان در این باره گفت: تابش امروز استعفای خود رابه هیئت مدیره ارائه کرد، که پس از تشکیل جلسه و بررسی موضوع، ضمن تقدیر وتشکر از زحمات ایشان در دوران تصدی در سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان، با استعفای ایشان موافقت شد.

 

مسعود تابش پس از ماجرای دیدار لغو شده و جنجالی سپاهان - پرسپولیس که با رای 3 بر صفر و جریمه 150 میلیون تومانی به ضرر این تیم همراه بود، تحت فشار قرار داشت.

 

 امروز جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان برگزار شد که طی آن مسعود تابش استعفای خودش را تقدیم این هیأت مدیره کرد و مدیران باشگاه سپاهان نیز پس از بررسی این موضوع ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسعود تابش در طول دوران مدیرعاملی باشگاه سپاهان با استعفای او موافقت کردند. 

 

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با تأیید این خبر گفت: هیأت مدیره باشگاه و در رأس آنها رئیس هیأت مدیره مشغول بررسی گزینه‌های مختلفی برای تصدی‌گری پست مدیرعاملی سپاهان هستند، اما تا قطعی شدن این موضوع و انتخاب مدیرعامل جدید منوچهر نیکفر رئیس هیأت مدیره باشگاه، عهده‌دار مسؤولیت‌های این سمت و امور اجرایی در باشگاه سپاهان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied