شمانیوز
شما نیوز

بمب نقل وانتقالاتی استقلال لو رفت

فرهاد مجیدی قصد دارد با جذب یک بازیکن آسیایی، در ادامه رقابت‌ها از هر ۴ سهمیه خارجی تیمش استفاده کند.

بمب نقل وانتقالاتی استقلال لو رفت

به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از علی فتح الله زاده درخواست کرده هر چه زودتر یک بازیکن آسیایی جذب کند تا هر ۴ سهمیه خارجی این تیم پر شود.

در همین راستا گفته می شود مجیدی برای پر کردن سهمیه آسیایی تیمش روی جلال الدین ماشاریپوف وینگر پاختاکور ازبکستان نظر دارد که در رقابت های این فصل عملکرد قابل توجهی داشته و یکی از برترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا تا بدین جای کار بوده است که البته همین امر قیمت او در بازارهای جهانی را بالاتر برده است.

ماشاریپوف با پاختاکور قراردادی بلند مدت دارد و آبی پوشان برای جذب این بازیکن باید مبلغ رضایتنامه او را هم پرداخت کنند که در شرایط کنونی و با بدهی هایی که روی دست باشگاه مانده، کار دشواری است.

ماشاریپوف از چند فصل پیش و زمانی که منصوریان هدایت استقلال را برعهده داشت، مدنظر کادرفنی استقلال بود، اما در نهایت انتقال او به این تیم عملی نشد. به هر حال بحث پیوستن ماشاریپوف به استقلال اکنون جدی تر از هر زمان دیگری است و این بازیکن با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرامش از پیوستن قریب الوقوع خود به استقلال خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied