شمانیوز
شما نیوز

پیروزی لیورپول در سایه کرونا + عکس

امروز اتفاقات جالب و خنده داری در جریان دیدار لیورپول مقابل بورنموث در لیگ برتر رخ داد.

پیروزی لیورپول در سایه کرونا + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، عصر امروز لیورپول در دیداری دشوار و بعد از چند هفته کسب نتایج ضعیف، موفق شد بورنموث را مغلوب کرده و دوباره در مسیر کسب پیروزی قرار گیرد، اما این دیدار نیز مانند سایر رویدادهای ورزشی در سراسر جهان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار داشت.

 

 

 

دیشب اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد سنت همیشگی دست دادن بازیکنان دو تیم پیش از آغاز مسابقه منتفی بوده و بعد از پخش شدن موسیقی سنتی لیگ برتر، بازیکنان برای ادای احترام تنها از مقابل یکدیگر رد می شوند. این کار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می شود، زیرا دست دادن و بغل کردن یکی از شایع ترین روش های انتقال این ویروس کشنده به شمار می آید.

 

 

اما پیش از آغاز بازی گرچه تعاد زیادی از بازیکنان لیورپول از جمله جیمز میلنر پروتکل جدید را رعایت کردند، اما به عنوان مثال ناتان آکه و جورجی واینالدوم به شیوه جدید با یکدیگر خوش و بش کرده و مچ دست هایشان را به دست یکدیگر زدند.

 

 

اما یورگن کلوپ که مصاحبه اخیرش و امتناع از صحبت در مورد کرونا مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته، با ادی هوو، سرمربی بورنموث خوش و بش کرده و در کمال تعجب آنها یکدیگر را بغل کردند. اما در جریان بازی نیز حواس برخی بازیکنان از رعایت موارد ایمنی پرت می شد و به عنوان مثال محمد صلاح و سادیو مانه بعد از به ثمر رسیدن گل لیورپول یا یکدیگر دست دادند. رعایت چنین نکاتی برای تمام مردم دنیا دشوار بوده و در بسیاری از محافل، همانند بازی امروز لیورپول مقابل بورنموث صحنه های خنده داری را ایجاد کرده است.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied