شمانیوز
شما نیوز

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد کشور‌های امارات و عربستان راجع به زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

زمان برگزاری  لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیلی در آمده و هنوز زمان برگزاری ادامه این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مشخص نشده است. به همین دلیل کشور‌های امارات و عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادند که ادامه بازی‌ها مرداد ماه برگزار شود و شنیده می‌شود این پیشنهاد از سوی مقامات AFC مورد تایید قرار گرفته است.

این پیشنهاد در حالی مورد موافقت مقامات AFC قرار گرفته که چندی پیش در جلسه‌ای که بین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با کشور‌های امارات و عربستان برگزار شد، در آن جا این ۲ کشور به مقامات AFC پیشنهاد دادند که ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرداد ماه برگزار شود و همین موضوع مورد تایید نمانیدگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مقامات AFC قصد دارند در روز‌های آینده این خبر را به طور رسمی اعلام کنند. پیش از این در خبر‌ها آمده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در تیر ماه برگزار کند، اما با وجود پیشنهادا کشور‌های امارات و عربستان می‌توان گفت که امکان برگزاری مسابقات در تیر ماه وجود ندارد و به احتمال بسیار زیاد همان مرداد ماه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied