شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | نقشه تکراری مدیران پرسپولیس برای برانکو + عکس

باشگاه پرسپولیس با مدیران جدیدش قصد دارد شرایط را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ فراهم کند تا شاید برای چندمین بار بر سر گرفتن تخفیف ویژه از این مرد کروات وارد مذاکره شوند.

پرسپولیس | نقشه تکراری مدیران پرسپولیس برای برانکو + عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  باشگاه پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال موظف به پرداخت یک میلیون و پنجاه هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ بعلاوه پنج درصد از سود این پول بابت تأخیر در دیرکرد آن شده است.

مبلغ بالایی که تبدیل به یکی از بدهی‌های کلان این باشگاه شده است. سرخ‌ها که این روزها با انواع و اقسام احکام محکومیت از سوی فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود روبرو می‌شوند قصد دارند باب مذاکره با برانکو را باز کرده تا بتوانند از او تخفیف بگیرند.

سرمربی موفق پرسپولیس که در طول چهار فصل توانست هفت قهرمانی در فوتبال کشور و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به ارمغان بیاورد قصد داشت قبل از شکایت به فیفا با دریافت بخشی از طلب خود، کار را با مدیران این باشگاه خاتمه بدهد اما ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس در آخرین لحظه از تصمیم خود صرفنظر کرد تا برانکو مجبور به شکایت شود.

 

 

محمدحسن انصاریفرد که پس از عرب بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه تکیه داد نیز با درخواست وزیر ورزش سراغ برانکو رفت تا بتواند ضمن گرفتن تخفیف از این مربی، مبلغ مد نظرش را پرداخت کند. با این حال شروط عجیب مدیران باشگاه برانکو نظیر تخفیف پنجاه درصدی و پرداخت مابقی پول در چند قسط، به قدری برانکو را در مذاکرات زاگرب کرواسی ناراحت کرد که این مربی دیگر حاضر به پاسخ دادن تلفن مسئولان باشگاه هم نشد.

حالا هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای انصاریفرد تصمیم گرفته تا مذاکره با سرمربی فصل گذشته خود را پس از دریافت اطلاعات کامل حکم از سوی کمیته انضباطی فیفا از سر گرفته تا شاید پرفسور کروات به آنها تخفیف بدهد.

این در حالی است که سرمربی فعلی تیم ملی عمان در اخرین صحبت‌های خود عنوان کرده است فرصت کافی را به مدیران باشگاه داده بود اما آنها استفاده نکردند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد طلب برانکو را خیلی زود پرداخت کند تا کار به دادگاه CAS و احتمال محرومیت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی آینده نرسد.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied