شمانیوز
شما نیوز

نیکفر :

منتظر رای نهایی بازی با پرسپولیس هستیم

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان ضمن مخالفت با طرح برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور، گفت: حق باشگاه‌های ایران با این طرح ضایع می شود و مخالف طرح AFC هستیم.

منتظر رای نهایی بازی با پرسپولیس هستیم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : تیم فوتبال سپاهان اصفهان که قصد داشت تمرینات خود را از روزهای ابتدایی فروردین ماه آغاز کند بالاخره زیر بار تصمیم ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا رفت تا شاگردان امیر قلعه نویی همچون سایر ورزشکاران ایران و جهان در قرنطینه خانگی به سر ببرند.

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ادامه تعطیلی تمرینات سپاهان در نیمه دوم فروردین ماه در خصوص مسائل جاری این باشگاه و همچنین مخالفت با تصمیم احتمالی AFC مبنی بر تجمیع بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

 

فکر نمی‌کنم حالا حالاها مجوز تمرین بیاید

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به وضعیت تعلیقی فعلی ورزش ایران و جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: کرونا مشکل جهانی است که کسی فکرش را نمی‌کرد رخ بدهد. به هر حال باشگاه سپاهان نیز تابع تصمیمات مسئولان ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا است. نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن سلامتی اعضای تیم، تمرینات را شروع کنیم.

نیکفر افزود: قرار بود پانزدهم فروردین تمرینات را شروع کنیم اما با توجه به وضعیت فعلی بسیار بعید می دانم که این اتفاق رقم بخورد. فکر نمی‌کنم حالا حالاها مجوز تمرین داده شود.

 

دوست ندارم مدیرعامل شوم اما...

نیکفر درباره احتمال تغییرات دوباره در ترکیب هیأت مدیره باشگاه سپاهان تاکید کرد: آقایان پزشک و فخارزاده را به جمع هیأت مدیره اضافه کردیم و تصمیمی برای هرگونه تغییر دیگری نداریم.

نیکفر درباره اینکه آیا حاضر به پذیرش مدیرعاملی باشگاه خواهد بود؟ تاکید کرد: فعلاً که سرپرستی امور را بر عهده دارم و دوست ندارم مدیرعامل شوم اما به هر حال تابع تصمیمات مدیران کارخانه هستم. در هر جایگاهی باشم دوست دارم به تیم کمک کنم.

عکس یادگاری نیکفر و امیر قلعه نویی با یک هوادار

 

انتهای فصل درباره قلعه نویی تصمیم می‌گیریم

سرپرست باشگاه سپاهان ضمن اشاره به حمایت همه جانبه از امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تا آخر فصل با قلعه نویی قرارداد داریم و همه جوره از وی حمایت کرده و می‌کنیم. بازی‌های این فصل که تمام شد درباره آقای قلعه نویی تصمیم لازم گرفته می‌شود.

 

کسی نظر نخواسته اما مخالف پیشنهاد احتمالی هستیم

«باتوجه به طرح‌های مطرح شده طی روزهای اخیر، موضع باشگاه سپاهان در صورت برگزاری باقیمانده بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور چیست؟ نیکفر در پاسخ به این سوال گفت: قطعاً مخالف این پیشنهاد و طرح هستیم. در دو هفته ابتدایی که بازی‌ها برگزار شد حاضر شدیم خارج از خانه به میدان برویم اما حالا نباید حقی از نمایندگان ایران در این تورنمنت ضایع شود.

نیکفر ادامه داد: البته هنوز نظری از ما نخواسته اند اما قطعاً باشگاه سپاهان دنبال برگزاری بازی‌ها بصورت رفت و برگشت است تا بتواند میزبان باشد!

 

رأی استیناف بازی با پرسپولیس نیامده است

سرپرست باشگاه سپاهان درباره شکایت این باشگاه به کمیته استیناف بعد از اعلام رأی پیروزی سه بر صفر به نفع پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: فعلاً که رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر نشده است و منتظریم تا رأی قطعی را در ارتباط با آن بازی بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied