شمانیوز
شما نیوز

استقلال | صدرنشین تیم‌های ایرانی

در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان تیم استقلال تهران با یک پله صعود در رتبه ۱۴۳ جهان و اول ایران قرارگرفت.

استقلال | صدرنشین تیم‌های ایرانی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبر ورزشی : بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۱ فروردین) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با یک پله صعود نسبت به رده‌بندی قبل و با ۴۰۱۸ امتیاز در رتبه ۱۴۳ جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده‌بندی پرسپولیس تهران با ۳۹۸۱ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده‌بندی پیشین در رده ۱۵۰ جهان و در رتبه دوم ایران قرار گرفت. تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم با ۳۰۱۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده‌بندی پیشین، در رده ۲۳۰ جهان و سوم ایران جای گرفت. تیم‌های شهرخودرو (۲۴۴ جهان، یک پله سقوط) ذوب آهن (۲۶۱ جهان بدون تغییر)، و صنعت نفت (۳۱۳ جهان، ۲ پله صعود) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه ۱۰ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۴۶۹۵ امتیاز همچنان صدرنشین رده‌بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، فلامینگو برزیل با ۱۳۴۸۶ امتیاز و بارسلونا با ۱۳۱۰۵ امتیاز در رتبه دوم و رده سوم جای دارند. نکته جالب توجه در این رده‌بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هفتم جهان و بالاتر از تیم‌های بزرگی مانند منچسترسیتی، والنسیا، اتلتیکومادرید و پاری‌سن‌ژرمن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • آرین

    قبلاً که پرسپولیس اول ایران بود و ۱۳۱ جهان ، آخه رو چه حساب استقلال اوله ؟؟!!